“Fantastisk.”

Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Anmeldt 14. april 2017

En fantastisk oplevelse.
Var på besøg for første gang, men absolut ikke sidste. Selve museumsbesøget var en fantastisk oplevelse, og måske lidt utraditionelt bliver vi nødt til at fremhæve cafeen. Vi sad ved et bord med frit udsyn til køkkenet, det virkede som om der blev kælet for hver eneste bestilling og vores mad var utroligt velsmagende og " hjemmelavet". Fem stjerner fra os

Tak, Mikael W

Anmeldt 10. april 2017

Jeg havde en fin oplevelse, jeg havde dog håbet på at se noget mere klassisk dansk design. Omgivelserne var flotte og der var god stemning. Jeg kunne ikke bruge mere end max halvanden time.

Tak, Camila N
Anmeldt 30. marts 2017

Det er altid en oplevelse at besøge dansk design museum
med jævne mellemrum. Var sammen med en tøj designer,
og der er meget at beundre f. eks. Erik Mortensen for at nævne en af de bedste

Tak, Kaslander
Anmeldt 9. marts 2017

Museet forbliver at være et af mine ynglingsmuseer! De permanente udstillinger er så gode og alsidige. De skiftende altid med spændende og interessante emner. Man kan ikke undgå at blive i godt humør, når man besøger dette museum!!

Tak, Jill K
Anmeldt 5. marts 2017

Her kan du opleve de danske møbel klassikere og andet design. Da vi var der var der en Japans udstilling. Et besøg værd.

Tak, SteenRanders

Rejsende, der kiggede på Designmuseum Danmark, kiggede også på

Har du været i Designmuseum Danmark? Fortæl om dine oplevelser!