“Brugte nogle hyggelige timer.”
Anmeldelse af Designmuseum Danmark

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Anmeldt for 10. april 2017

Jeg havde en fin oplevelse, jeg havde dog håbet på at se noget mere klassisk dansk design. Omgivelserne var flotte og der var god stemning. Jeg kunne ikke bruge mere end max halvanden time.

Tak, Camila N
Filtrér

Anmeldt for 30. marts 2017

Det er altid en oplevelse at besøge dansk design museum
med jævne mellemrum. Var sammen med en tøj designer,
og der er meget at beundre f. eks. Erik Mortensen for at nævne en af de bedste

Tak, Kaslander
Anmeldt for 9. marts 2017

Museet forbliver at være et af mine ynglingsmuseer! De permanente udstillinger er så gode og alsidige. De skiftende altid med spændende og interessante emner. Man kan ikke undgå at blive i godt humør, når man besøger dette museum!!

Tak, Jill K
Anmeldt for 5. marts 2017

Her kan du opleve de danske møbel klassikere og andet design. Da vi var der var der en Japans udstilling. Et besøg værd.

Tak, SteenRanders
Anmeldt for 4. februar 2017 fra mobile enheder

Sjældent har jeg oplevet som meget fantastisk design samlet på et så relativt lille areal. Man bliver stort set opslugt af hvert eneste objekt.

Tak, Henrik S

Rejsende, der kiggede på Designmuseum Danmark, kiggede også på

Har du været i Designmuseum Danmark? Fortæl om dine oplevelser!