“Dansk design er i verdensklasse”
Anmeldelse af Designmuseum Danmark

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Anmeldt 30. marts 2017

Det er altid en oplevelse at besøge dansk design museum
med jævne mellemrum. Var sammen med en tøj designer,
og der er meget at beundre f. eks. Erik Mortensen for at nævne en af de bedste

Tak, Kaslander

Anmeldt 9. marts 2017

Museet forbliver at være et af mine ynglingsmuseer! De permanente udstillinger er så gode og alsidige. De skiftende altid med spændende og interessante emner. Man kan ikke undgå at blive i godt humør, når man besøger dette museum!!

Tak, Jill K
Anmeldt 5. marts 2017

Her kan du opleve de danske møbel klassikere og andet design. Da vi var der var der en Japans udstilling. Et besøg værd.

Tak, SteenRanders
Anmeldt 4. februar 2017 fra mobile enheder

Sjældent har jeg oplevet som meget fantastisk design samlet på et så relativt lille areal. Man bliver stort set opslugt af hvert eneste objekt.

Tak, Henrik S
Anmeldt 24. november 2016

God udstilling om vor påvirkning af japansk arkitektur. Syntes godt om den mere permanente udstilling af danske kendiser indenfor møbler. Den afsluttende udstilling om nye bølger i desig af byliv var inspirerende. God frokostrestaurant med hurtig betjening.

Tak, BentBP435

Rejsende, der kiggede på Designmuseum Danmark, kiggede også på

Har du været i Designmuseum Danmark? Fortæl om dine oplevelser!