“Roligt sted med masser af dansk design”
Anmeldelse af Designmuseum Danmark

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Anmeldt 11. maj 2016

Der er blandt andet en tekstil afdeling og en afdeling med rigtig mange danske møbelkunstnere foruden at der kommer skiftende udstillinger i andre lokaler. Jeg er vild med den historie der hører til stedet, og at de fortæller denne.
Designmuseet har også et bibliotek som er virkelig godt hvis du ønsker bøger om et helt bestemt emne. De er søde og meget kompetente på stedet. Du kan ikke låne bøgerne med dig, men der er god plads til at sidde og læse.

Tak, Amalie P
DesignmuseumDanmark, PR-chef hos Designmuseum Danmark, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. juni 2016

Mange tak for den meget fine anmeldelse. Vi er glade for, at I nød besøget hos os og havde en god oplevelse. Vi håber, at ser jer her igen en anden gang.

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 25. marts 2016

Super lækker frokost i dejlige omgivelser!
Et lille minus er, at alle museets gæster skal gå igennem cafeen for at komme til udstillingen.

Tak, Helle D
DesignmuseumDanmark, PR-chef hos Designmuseum Danmark, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. april 2016

Mange tak for den meget fine anmeldelse. Vi er glade for, at I nød besøget hos os og havde en god oplevelse med vores omviser. Det er desværre svært at ændre på, hvordan vejen til udstillingerne er. Vi håber, at ser jer her igen en anden gang.

Anmeldt 15. december 2015 fra mobile enheder

I år kunne man indtil september opleve udstillingen med Kåre Klint, som er en af de største personligheder i Dansk design. Han har også lagt navn til museets cafe. Hver onsdag serveres en treretters menu til en rimelig pris.

Tak, 748Rita
Anmeldt 9. september 2015

Meget interessant samling af danske designikoner - brugskunst, møbler, industrielt design og plakater.
Skiftende særudstillinger og en udmærket café

Tak, NielsBuchtrup
DesignmuseumDanmark, PR-chef hos Designmuseum Danmark, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. september 2015

Mange tak for den meget fine anmeldelse.

Anmeldt 28. juli 2015

Designmuseet indeholder en interessant og spændende bredde af Dansk Design gennem tiderne. Samlingerne virker dog pladsmæssigt meget trængte og udstillingslokalerne trænger til en opdatering og udvidelse. Ikke mindst det store fokus Danmark eksportmæssigt har på netop designet, bør dette museum bringes ind i det 21 århundrede. - Den aktuelle udstilling Barnets århundrede er rigtig godt og proff. opbygget og meget inspirerende vedr. især samfundsudviklingen i de seneste 2 -3 generationer. Netop i kraft af denne særudstilling og den udmærkede Cafe Klint kan et besøg anbefales.

Tak, Jørgen A

Rejsende, der kiggede på Designmuseum Danmark, kiggede også på

Har du været i Designmuseum Danmark? Fortæl om dine oplevelser!