Åben i dag: 10.00 - 16.00
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Frilandsmuseet
København Card
834 anmeldelser
fra 68,41 $
Anmeldt d. 2. december 2019

Juleåbning med masser af nisser og aktiviteter, der nok mest er bårn, men der er også nogrt fodr de voksne, bl.a. de mange mange gårde, hvor man se, hvordan der blev fejret jul rundt omkring i Danmark.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, jan120253
Anmeldt d. 13. november 2019 fra mobile enheder

Elsker denne lille perle , alle de gamle huse og tiden tilbage
Bor 20 min s gang derfra gik der sommetider hver dag indtil det kostede og komme ind . Men tager en tur om søndagen hvor det koster 50 kr

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, 337lykkef
Anmeldt d. 31. oktober 2019

Vi bor 10 minutter fra Frilandsmuseet og har igennem de sidste mange år, været flittige besøgende, i det jeg synes er en fortryllende verden. Både store og små elsker at gå en tur igennem parken med en picnickurv i hånden, så frokosten kan indtages når sulten melder sig.

Parken byder på masser af aktiviteter, gamle bygninger der frit kan udforskes, fyldt med masser af historie. Er vejret godt kan det anbefales at tage en tur rundt i hestevogn.

Jeg ville elske, hvis de igen gjorde indgangen gratis, så man kunne komme forbi lidt oftere :)

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, 815camillaa
Anmeldt d. 27. oktober 2019

At gå rundt på stedet, er en rejse gennem Danmarks historien, vores udvikling og teknologi. Stedet er stort og smukt, og man kan sagtens tilbringe hele sin dag derude. Det er en god måde at lære og blive klogere på vores historie, da oplevelsen er meget autentisk.

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, Ollietheexplorer
Anmeldt d. 17. august 2019

Fantastisk frilufts museum med masser aktiviteter og gammel bygninger at se på og udforske indeni. under Orla Frøsnapper festivallen var der rigtigt menge aktiviteter for børn.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, SorenWH