“Jul på Frilandsmuseet”

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Nej
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Ejers beskrivelse: Oplev de stemningsfulde og historiske bygninger, som nænsomt er flyttet fra forskellige egne af Danmark til Frilandsmuseet. Se de gamle husdyrracer på markerne og bliv betaget af smukke fortidige nytte- og prydhaver. Nyd højsæsonens mange aktiviteter, tag en tur i hestevogn og medbring en picnickurv til en velfortjent pause i det smukke landskab. Besøg også Brede Værk, som ligger 15 min gåtur herfra.
Anmeldt 19. juli 2012

Vi havde en rigtig hyggelig eftermiddag på Frilandsmuseet, men hjemmelavede æbleskiver ved købmandsbutikken.

Tak, LiseBo
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 17. juli 2012

Der var hestevogne, der kørte rundt på stedet, et stort plus, da vi havde mindre børn med. Sjovt for børnene at kunne se hvordan folk levede i gamle dage

Tak, Heidi Kirkegaar... K
Anmeldt 19. juni 2012

Måske et af landets bedste museer - når solen skinner. Du bliver ikke kedet ihjel med information og museet lægger op til en slentretur og et glimt på de meget små skilte der beskriver husene, gårdene og møllerne.

Maden?

KATASTROFE!! Betjeningen stinker - maden er rædselsfuld og der er ingen der tilnærmelsesvis taler dansk.

Det er en mega-ommer!

Museum: 5
Mad: 0

Tak, supertraveller_dk
Anmeldt 28. maj 2012

På Frilandsmuseet bevæger du dig rundt i gamle danske huse og kan selv opleve hvordan folk boede i gamle dage. Et must.

Tak, JohsMads
Anmeldt 7. april 2012

det skal bare ses, og medbring en madkurv og en flaske god vin og et kamera med lagerplads

Tak, plumbcopenhagen

Rejsende, der kiggede på Frilandsmuseet, kiggede også på

Har du været i Frilandsmuseet? Fortæl om dine oplevelser!