“Betydningsfuld men kedelig ”
Anmeldelse af Den Lille Havfrue

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: <1 time
Anmeldt 5. januar 2018 fra mobile enheder

Var ude og se den lille havfrue, fordi min søster skulle skrive en opgave om statuens nationale betydning. Den lille havfrue er uden tvivl et varemærke for Danmark, og man skal helt sikkert se den på et tidspunkt i sit liv, men det er ikke fordi, at den er særlig spektakulær. Hav derfor ikke for høje forventninger.

Tak, Julie T
Filtrér

Anmeldt 4. januar 2018

Men selv om at hun er lille er hun et, to, tre eller flere besøg værd. Alene stedet hvor hun sidder er skønt. Snyd ikke dig selv for et billede af hende, hvis du kan komme til. For her er altid mange mennesker, både turister men også danskere, som aldrig får nok af den lille frue.

Tak, VibekeU4
Anmeldt 28. december 2017

Den lille havfrue er det usleste seværghed i København! Hvor har jeg mødt mange skuffede turister - de skulle meget hellere tage hen og de de msnge flotte ryttersstatuer, vi har i Dejlige KøbbenhaacVn,

Tak, gedsep
Anmeldt 15. november 2017

Man må ikke håbe at besøgende har de store forventninger til denne attraktion! Den lille havfrue markedsføres som en stor oplevelse og når man besøger stedet bliver man som besøgende ikke så lidt skuffet. En lille figur på en sten!
Stemningen løftes kun af de dejlige omgivelser omkring havnen og området ved Langelinie.

Tak, Jørn S
Anmeldt 7. november 2017 fra mobile enheder

Dejlig tur langs vandet, hvor vi sammen med masser af andre havde en naturskøn oplevelse.
Det skal man se i København.

Tak, kgkrnsnfkxbe

Rejsende, der kiggede på Den Lille Havfrue, kiggede også på

Har du været i Den Lille Havfrue? Fortæl om dine oplevelser!