“Klæg turen en anden vej!”
Anmeldelse af Den Lille Havfrue

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: <1 time
Anmeldt for 28. december 2017

Den lille havfrue er det usleste seværghed i København! Hvor har jeg mødt mange skuffede turister - de skulle meget hellere tage hen og de de msnge flotte ryttersstatuer, vi har i Dejlige KøbbenhaacVn,

Tak, gedsep
Filtrér

Anmeldt for 15. november 2017

Man må ikke håbe at besøgende har de store forventninger til denne attraktion! Den lille havfrue markedsføres som en stor oplevelse og når man besøger stedet bliver man som besøgende ikke så lidt skuffet. En lille figur på en sten!
Stemningen løftes kun af de dejlige omgivelser omkring havnen og området ved Langelinie.

Tak, Jørn S
Anmeldt for 7. november 2017 fra mobile enheder

Dejlig tur langs vandet, hvor vi sammen med masser af andre havde en naturskøn oplevelse.
Det skal man se i København.

Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt for 6. november 2017 fra mobile enheder

Der er jo ingenting at se. Det er lidt kedeligt. Hvis der så havde været flere ting st se så havde været lidt mere spændende.

Tak, Sasa F
Anmeldt for 30. oktober 2017 fra mobile enheder

En flot oplevelse for turister og andre som kan lide vand og god udsigt. En oplevelse man skal tage hvis man kommer til København.

Tak, scheuerlein1973

Rejsende, der kiggede på Den Lille Havfrue, kiggede også på

Har du været i Den Lille Havfrue? Fortæl om dine oplevelser!