Åben i dag: 10.00 - 21.00
Fantastisk oplevelse fra start til slut

København 7 maj Vi var de første besøgende den her morgen og blev modtaget med smil, kort... læs mere

Anmeldt d. 10. maj 2022
T4624OCmah
Helt fantastisk smuk udstilling

Anmeldt d. 16. oktober 2020
Claus W
Wedemark, Tyskland
Læs alle 1.080 anmeldelser

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
København Card
535 anmeldelser
fra 28,74 US$
Anmeldt d. 10. maj 2022

København 7 maj

Vi var de første besøgende den her morgen og blev modtaget med smil, kort introduktion og yderligere smil. Hvor er det dejligt at opleve et sted med kyndige personer der ser ud til at have det godt på sit arbejde samtidig som de brænder for at give os besøgende en dejlig oplevelse.

Udstillingen er enestående, lærerig, omfattende og utrolig spændende og der er vel kun tilbage at skænke Hr. David en venlig tanke for at give eftertiden mulighed for at se samlingen.

Tak :-)

Dato for oplevelse: maj 2022
Tak, T4624OCmah
Anmeldt d. 16. oktober 2020

En af verdens fineste samlinger af islamisk kunst, fantastisk flot opsat. Der er også udstillinger af 1700-1800-tallet og noget nyere kunst. Gratis adgang! Skal besøges!

Dato for oplevelse: september 2020
2  Tak, Claus W
Anmeldt d. 15. oktober 2020 fra mobile enheder

Samlingen af islamisk kunst er intet mindre end fantastisk - her er fra alle regioner og perioder. Jeg blev imponeret over omfanget men også den smagfulde måde hvorpå lys og baggrundsfarver understøtter udstillingen. Vi brugte 2,5 time her, men kunne sagtens bruge det dobbelte.
Udover samlingen af islamisk kunst er her også en fin samling af ældre møbelkunst, kunst og porcelæn.
Davids samling er gratis at besøge og virkelig en fin lille perle.

Dato for oplevelse: oktober 2020
2  Tak, Lone_Frank_Nielsen
Anmeldt d. 9. september 2020

Meget omfattende samling af islam effekter, som er interessante for andre end specialister. Yderligere er der spændende 'nyere' kunst. Anbefales!

Dato for oplevelse: september 2020
2  Tak, 496ash
Anmeldt d. 30. august 2020 fra mobile enheder

Davids samlingen byder på en stor samling af islamisk kunst med mange flotte genstande. Det er gratis at besøge museet. Der er også en mindre samling af anden kunst, porcelæn og sølvtøj foruden møbler.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, Anne Mette E