Åben i dag: 10.00 - 17.00
Fantastisk oplevelse fra start til slut

København 7 maj Vi var de første besøgende den her morgen og blev modtaget med smil, kort... læs mere

T4624OCmah
Helt fantastisk smuk udstilling

En af verdens fineste samlinger af islamisk kunst, fantastisk flot opsat. Der er også udstillinger... læs mere

Anmeldt d. 16. oktober 2020
Claus W
Wedemark, Tyskland
Læs alle 1.076 anmeldelser

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
København Card
Pubcrawl i København
523 anmeldelser
fra 29,45 US$
Anmeldt d. 30. august 2020 fra mobile enheder

Davids samlingen byder på en stor samling af islamisk kunst med mange flotte genstande. Det er gratis at besøge museet. Der er også en mindre samling af anden kunst, porcelæn og sølvtøj foruden møbler.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, Anne Mette E
Anmeldt d. 7. august 2020 fra mobile enheder

En absolut imponerende Islamisk samling, som blæste mig bag over. Denne samling er i absolut verdensklasse, både hvad angår genstandene selv, men også rummene de fremstilles i samt lyssætningen. Så imponerende. Man bør måske fordybe sig i enkelte genstande og så besøget stedet ofte, for det er en stor samling. Resten af samlingen er flot og fint udstillet, men den islamiske del er det man skal gå efter.
Venlige og informative kustoder samt smukke omgivelser, hvor der er taget gode tiltag med hensyn til Corona.
Det var gratis at komme ind.

Dato for oplevelse: august 2020
1  Tak, 149kristianh
Anmeldt d. 16. juli 2020

En stor oplevelse. Især den islamiske kunst er er helt fantastisk.
Man skal give sig god tid, for der er rigtig meget at se på.
Det bedste er, at gå det hele lidt overfladisk igennem, og derefter komme tilbage en anden dag, og så gå i dybden med det man har lyst til.
Husk, at det er gratis at komme ind.

Dato for oplevelse: juli 2020
2  Tak, Torben R
Anmeldt d. 25. januar 2020

De 2,5 timer vi brugte på denne enorme samling af islamisk og anden kunst, var ikke nok. Denne samling kræver et genbesøg.Der er noget for enhver, der er interesseret i oldtidsfund. Pragtfuld udstilling!

Dato for oplevelse: januar 2020
2  Tak, JanvonR
Anmeldt d. 11. november 2019

Et fantastisk smukt udformet museum,smagfulde farver og lyssætning, virker meget luksuriøst,men har gratis entre, da samlingen bliver drevet af en fond! Kan virkelig anbefales!

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, evahannibal