Åben i dag: 10.00 - 17.00
Fantastisk oplevelse fra start til slut

København 7 maj Vi var de første besøgende den her morgen og blev modtaget med smil, kort... læs mere

T4624OCmah
Helt fantastisk smuk udstilling

En af verdens fineste samlinger af islamisk kunst, fantastisk flot opsat. Der er også udstillinger... læs mere

Anmeldt d. 16. oktober 2020
Claus W
Wedemark, Tyskland
Læs alle 1.076 anmeldelser

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
København Card
Pubcrawl i København
523 anmeldelser
fra 29,45 US$
Anmeldt d. 16. juli 2020

En stor oplevelse. Især den islamiske kunst er er helt fantastisk.
Man skal give sig god tid, for der er rigtig meget at se på.
Det bedste er, at gå det hele lidt overfladisk igennem, og derefter komme tilbage en anden dag, og så gå i dybden med det man har lyst til.
Husk, at det er gratis at komme ind.

Dato for oplevelse: juli 2020
2  Tak, Torben R
Anmeldt d. 25. januar 2020

De 2,5 timer vi brugte på denne enorme samling af islamisk og anden kunst, var ikke nok. Denne samling kræver et genbesøg.Der er noget for enhver, der er interesseret i oldtidsfund. Pragtfuld udstilling!

Dato for oplevelse: januar 2020
2  Tak, JanvonR
Anmeldt d. 11. november 2019

Et fantastisk smukt udformet museum,smagfulde farver og lyssætning, virker meget luksuriøst,men har gratis entre, da samlingen bliver drevet af en fond! Kan virkelig anbefales!

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, evahannibal
Anmeldt d. 1. november 2019

Fantastisk samling med fokus på mellemøsten og antikken. Meget velformulerede forklaringer og beskrivelser af kontekster. I disse tider med krig og ødelæggelser i det nordlige Syrien er det en god påmindelse om hvor rig en kultur der har levet og udfoldet sig i samme område.

Dato for oplevelse: oktober 2019
2  Tak, olh729
Anmeldt d. 26. oktober 2019

Det må I ikke lade være med at se. Det er et helt fantastisk museum me kunst fra mange mange lande - husk at se den arabiske samling. Men det står mit hjerte højest, er de meget meget smuukke billeder i Hammerhøjs samlingen. Dem kan jeg se mange gange.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, lisbeth d