Åben i dag: 10.00 - 17.00
En fin perle

Meget omfattende samling af islam effekter, som er interessante for andre end specialister... læs mere

496ash
Kolding, Danmark
Imponerende.

En absolut imponerende Islamisk samling, som blæste mig bag over. Denne samling er i absolut... læs mere

Anmeldt d. 7. august 2020
149kristianh
Silkeborg, Danmark
fra mobile enheder
Læs alle 1.066 anmeldelser

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
København Card
fra 16,00 $
fra 5,20 $
fra 21,02 $
Anmeldt d. 11. november 2019

Et fantastisk smukt udformet museum,smagfulde farver og lyssætning, virker meget luksuriøst,men har gratis entre, da samlingen bliver drevet af en fond! Kan virkelig anbefales!

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, evahannibal
Anmeldt d. 1. november 2019

Fantastisk samling med fokus på mellemøsten og antikken. Meget velformulerede forklaringer og beskrivelser af kontekster. I disse tider med krig og ødelæggelser i det nordlige Syrien er det en god påmindelse om hvor rig en kultur der har levet og udfoldet sig i samme område.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, olh729
Anmeldt d. 26. oktober 2019

Det må I ikke lade være med at se. Det er et helt fantastisk museum me kunst fra mange mange lande - husk at se den arabiske samling. Men det står mit hjerte højest, er de meget meget smuukke billeder i Hammerhøjs samlingen. Dem kan jeg se mange gange.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, lisbeth d
Anmeldt d. 10. oktober 2019

Denne udstilling er fantastisk, smukke rum, med smukke møbler, nogle af dem med oreraskende funktioner, smuk arabisk samling.
Har man været der en fang, så vender man tilbage.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, My0212
Anmeldt d. 20. april 2019 fra mobile enheder

Et museum man ikke skal gå glip af. Meget spændende og smuk gammel kunst fra mange lande. Lige fra Danmark, Spanien, Egypten, Indien, Tyrkiet, Iran, osv.
Også den smukke Hammershøi samling ❤️

Dato for oplevelse: april 2019