Åben i dag: 10.00 - 17.00
Fantastisk oplevelse fra start til slut

København 7 maj Vi var de første besøgende den her morgen og blev modtaget med smil, kort... læs mere

T4624OCmah
Helt fantastisk smuk udstilling

En af verdens fineste samlinger af islamisk kunst, fantastisk flot opsat. Der er også udstillinger... læs mere

Anmeldt d. 16. oktober 2020
Claus W
Wedemark, Tyskland
Læs alle 1.076 anmeldelser

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
København Card
Pubcrawl i København
523 anmeldelser
fra 29,45 US$
Anmeldt d. 26. oktober 2019

Det må I ikke lade være med at se. Det er et helt fantastisk museum me kunst fra mange mange lande - husk at se den arabiske samling. Men det står mit hjerte højest, er de meget meget smuukke billeder i Hammerhøjs samlingen. Dem kan jeg se mange gange.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, lisbeth d
Anmeldt d. 10. oktober 2019

Denne udstilling er fantastisk, smukke rum, med smukke møbler, nogle af dem med oreraskende funktioner, smuk arabisk samling.
Har man været der en fang, så vender man tilbage.

Dato for oplevelse: august 2019
1  Tak, My0212
Anmeldt d. 21. april 2019 fra mobile enheder

Et museum man ikke skal gå glip af. Meget spændende og smuk gammel kunst fra mange lande. Lige fra Danmark, Spanien, Egypten, Indien, Tyrkiet, Iran, osv.
Også den smukke Hammershøi samling ❤️

Dato for oplevelse: april 2019
Tak, Ulla C
Anmeldt d. 15. april 2019

Et måske overset museum med mange smukke ting. Gratis adgang. Måske ikke egnet for børn. En dejlig atmosfære.

Dato for oplevelse: maj 2018
Tak, cekhjob
Anmeldt d. 18. marts 2019

Anede ikke hvad samlingen bestod af, men nu når jeg har oplevet den, vil jeg ikke være foruden. Mage til oplevelse skal man lede længe efter. Absolut et must at se.

Dato for oplevelse: marts 2019
Tak, Klaus S