“spændende”
Anmeldelse af Davids Samling

Davids Samling
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 13. marts 2017

Meget spændende at se alle de flotte og gamle lamper, billeder af Hammershøi og ikke mindst Den islamiske samling.

Tak, Lonenetteberghansen
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 11. marts 2017

Hvis du interesserer dig for islamisk kunst, så vil jeg mene, at der næppe er andre steder i kongeriget, hvor der findes en så fantantisk samling som Davids.

Tak, PGrau
Anmeldt 6. marts 2017

Davids Samling er stedet, hvor man kan fordybe sig i den mægtige samling af islamisk kunst. Museet rummer mere end det, men det er den islamiske kunst, jeg har nået at se - og det er en fantastisk samling.

Tak, Stella B
Anmeldt 23. februar 2017 fra mobile enheder

Et skønt museum med uvurderlige skatte: dansk og europæisk kunsthåndværk: fajancer, porcelæn, sølvtøj og møbler og malerier fra det 18-20 årh- heriblandt 12 malerier af Vilhelm Hammershøj samt billeder af Jens Juel, Eckersberg og Chr. Købke. Desuden den store islamiske samling, der regnes for en af de fineste i Europa.Og så er det helt gratis!

Tak, Birte L
Anmeldt 13. februar 2017

Super spændende. Kommer gerne igen. Guiden var meget vidende og god til at formidle budkabet i forhold til den aktuelle udstilling

Tak, piaeggeling

Rejsende, der kiggede på Davids Samling, kiggede også på

Har du været i Davids Samling? Fortæl om dine oplevelser!