“Personlig favorit”

Botanical Gardens (Botanisk Have)
Book på forhånd
26,55 $*
og derover
Kystudflugt: Hop-On Hop-Off-bustur i København...
nr. 26 af 349 aktiviteter i København
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Nej
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Anmeldt 8. december 2017

Et af mine yndlingsteder i København - en oase gemt inde i byen. Vil du have afslapning og ro, så finder du nærmest ikke et bedre sted. En park hvor folk ikke kommer ind for at larme, men hvor der er behageligt og en naturlig respekt for stedet.

Dato for oplevelse: december 2017
Tak, Alecji
Filtrér

Anmeldt 11. oktober 2017 fra mobile enheder

Botanisk Have i København er en smuk oase lige midt i storbyen. En tur i haven - og Palmehuset især - kan varmt anbefales alle årstider - hver årstid har sin charme med smukke blomster og arter.
Palmehuset er i øvrigt meget insta-egnet med reflektioner i bassinet foran

Tak, Christina_Hammer
Anmeldt 9. oktober 2017

Altid lækkert at komme i botanisk have, der er masser at se for både børn og voksne. Palme huset er fantastisk smukt og er et besøg værd.

Tak, SarahBergen33
Anmeldt 8. oktober 2017

Skøn, velholdt oase midt i København på en del af de tidligere volde. Her må ikke medbringes cykler eller hunde, så det er et virkelig fredeligt sted, når man er til fods. Her er altid meget at se, og stedet er ideelt for en gåtur eller til en stund på en af de mange bænke. Der er en café med rigtig god kaffe fra Illy.

Dato for oplevelse: oktober 2017
Tak, Lene R
Anmeldt 29. september 2017 fra mobile enheder

Botanisk have er så absolut en af vores yndlings oaser I det pulserende København. Ingen årstider er uinteressante i botanisk have. Så træk stikket ud et par timer og besøg dette fantastiske sted.

Tak, Sutskounited

Rejsende, der kiggede på Botanical Gardens (Botanisk Have), kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Botanical Gardens (Botanisk Have)? Fortæl om dine oplevelser!