“Tilbage i tiden”

nr. 41 af 342 aktiviteter i København
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for større børn, Kørestolsadgang, Badeværelsesfaciliteter, Aktiviteter for mindre børn, Trapper/elevatorer, Barnevognsparkering, Mulighed for køb af mad, Skabe/opbevaring
Anmeldt 30. november 2017

Det var meget spændende at se hvordan det var dengang, Noget kunne jeg selv huske så det var en god dag. Var en gruppe men jeg tror nok jeg vil besøge museet igen

Tak, Jens-Erik N
Filtrér

Anmeldt 21. september 2017

I dag var det en teater-oplevelse - i den pragtfulde festsal - hvor vi drak kaffe - jeg med Richs - og spiste kiksekage!
Jeg er ikke den store kaffe-drikker - og heller ikke den store fedt-fortærer - meeeeeen jeg synes altså, at det er en god tradition - men Richs-kaffe og kiksekage - og så kan man jo nøjes med en halv kop - og et lille stykke af kiksekagen - som smager dejligt :-)
Udstillingen - slave-situationen - var også fin - og butikken er altid dejlig!

Tak, HanneN245
Anmeldt 9. september 2017 fra mobile enheder

Vi har holdt 8 års fødselsdag med 22 børn og 3 voksne på museet i dag. Skattejagten som museet stiller til rådighed er alt for kompleks, lang og lille i formatet til så en stor en børneflok til at gå på skattejagt på flere etager. Lokalet som vi fik stillet til rådighed til at spise medbragt mad samt museets kage er et gammelt klasselokale som er en del af udstillingen på museet hvor der dog ikke var skiltet af at det var en privat børnefødselsdag og lokalet kunne ikke låses af mens vi var på skattejagt. Museets gæster var meget forundrede/halvsure over at de ikke kunne gå rundt inde i lokalet mens vi dækkede op og gjorde brug af lokalet. Legen på Børnenes museum var dog en kæmpe succes så jeg ville anbefale at evt. springe skattejagten over og kun lege der. Vi blev tysset på flere gange af gæster som var meget uforstående/uvidende over at museet tilbyder børnefødselsdage med tilhørende støj. Ligeledes ville det være hensigtsmæssigt at lukke Stauning salen af en eftermiddag som denne me salen er en del af skattejagten. Derinde blev der dækket op til en fest og børn var ikke særlig velkomne samtidig foregik der en rundvisning af et selskab (evt. privat? På muset som selvfølgelig havde interesse i at høre hvad deres guide sagde. Stort set alt personalet var dog meget imødekommende undtagen noget af personalet i Stauning salen.
Jeg ville anbefale museet at lave en lidt forenklet udgave af skattejagten til børnefødselsdage og generalt se på størrelsen af dens format samt tydeliggøre over for den almene besøgende på hjemmesiden at der kan forekomme børnefødselsdage samt sætte et skilte op i indgangen/skranken når der er pågående børnefødselsdag.
Der kan sagtens anbefales at holde børnefødselsdag inde på Arbejderens museum med de justeringer jeg har foreslået.

Tak, Sesselja S
Anmeldt 25. august 2017 fra mobile enheder

Forventningens glæde er den største siges der og i dette tilfælde passede det.Var barn i 50-59 men museet levede slet ikke op til mine forventninger.

Tak, Jørgen H
Anmeldt 6. august 2017 fra mobile enheder

Dette sted er det bedste sted at tage børn og voksne hen til. Vender retur igen og igen og jeg har ikke oplevet et museum nogensinde før være så gennemført, interessant og relevant.
Det er sobert og kammer ikke over i politisk propaganda, men fortæller historien i flere vigtige nedslag.
Fantastisk.
Tag mad med derind eller køb i den yndige cafe. Tag dig/jer god tid.

Tak, DitteG

Rejsende, der kiggede på Arbejdermuseet, kiggede også på

Har du været i Arbejdermuseet? Fortæl om dine oplevelser!