“Frokostmøde”

Køkkener: Skandinavisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 15. december 2018 fra mobile enheder

Nød en dejlig frokost her - alle retter var særdeles velsmagende. Venlig og opmærksom betjening. Vi havde en bagkant på tiden, men valgte alligevel 5 retter - køkkenet ramte tiden perfekt, og vi var på gaden igen på slaget. I øvrigt gode parkeringsmuligheder på gaden, ellers er Metroen en god mulighed.

Denne er virkelig et besøg værd til frokost, for et kort frokostmøde - eller alt muligt andet:-)

Dato for besøg: december 2018
Tak, Klausnoesgaard

Anmeldt 26. april 2018

Restauranten serverer gourmet mad, og der er en meget god betjening. Akustikken kunne være bedre, og prisen var måske lidt høj i relation til madens kvalitet.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Jørn P
Anmeldt 15. marts 2018

Fik 5-retters menuen med tilhørende vin og var super tilfreds. Retterne var spændende, vellavede og passende i størrelsen. Der er meget lækkert brød ad libitum, så ingen chance for at gå derfra sulten. Vinmenuen matchede (for det meste) maden godt og var primært klassiske distrikter og druer. Så også her god værdi for pengene.

Tak, mschr
Anmeldt 3. marts 2018 fra mobile enheder

Super 5 retters til blot 350kr. Venlig betjening og pæne lokaler. Også rigtig god vinmenu til.
Kan roligt anbefale et besøg her…

Tak, PS4000
Anmeldt 2. marts 2018 fra mobile enheder

Vi fik 5 spændende og innovative retter. God og utraditionel kombination af grøntsager og kød. Også desserten var spændende og byggede på rodbeder. De fleste vinvalg faldt i min kærestes smag, men jeg havde selv valgt nogen glas. De var ok, men der var ingen sødere vine imellem.

Tak, asoerby

Rejsende, der kiggede på Restaurant Radio, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Restaurant Radio? Fortæl om dine oplevelser!