“En dejlig middag og en rigtig god betejening”
Anmeldelse af Restaurant Radio

Restaurant Radio
Køkkener: Skandinavisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 26. april 2018

Restauranten serverer gourmet mad, og der er en meget god betjening. Akustikken kunne være bedre, og prisen var måske lidt høj i relation til madens kvalitet.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Jørn P

Anmeldt 15. marts 2018

Fik 5-retters menuen med tilhørende vin og var super tilfreds. Retterne var spændende, vellavede og passende i størrelsen. Der er meget lækkert brød ad libitum, så ingen chance for at gå derfra sulten. Vinmenuen matchede (for det meste) maden godt og var primært klassiske distrikter og druer. Så også her god værdi for pengene.

Tak, mschr
Anmeldt 3. marts 2018 fra mobile enheder

Super 5 retters til blot 350kr. Venlig betjening og pæne lokaler. Også rigtig god vinmenu til.
Kan roligt anbefale et besøg her…

Tak, PS4000
Anmeldt 2. marts 2018 fra mobile enheder

Vi fik 5 spændende og innovative retter. God og utraditionel kombination af grøntsager og kød. Også desserten var spændende og byggede på rodbeder. De fleste vinvalg faldt i min kærestes smag, men jeg havde selv valgt nogen glas. De var ok, men der var ingen sødere vine imellem.

Tak, asoerby
Anmeldt 17. januar 2018 fra mobile enheder

Hyggeligt sted, god og venlig betjening.
Maden var fantastisk, specielt i forhold til prisen.
Kan klart anbefales!

Dato for besøg: januar 2018
Tak, Steffan H

Rejsende, der kiggede på Restaurant Radio, kiggede også på

Har du været i Restaurant Radio? Fortæl om dine oplevelser!