“Value for money”

Køkkener: Skandinavisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 3. marts 2018 fra mobile enheder

Super 5 retters til blot 350kr. Venlig betjening og pæne lokaler. Også rigtig god vinmenu til.
Kan roligt anbefale et besøg her…

Dato for besøg: marts 2018
Tak, PS4000

Anmeldt 2. marts 2018 fra mobile enheder

Vi fik 5 spændende og innovative retter. God og utraditionel kombination af grøntsager og kød. Også desserten var spændende og byggede på rodbeder. De fleste vinvalg faldt i min kærestes smag, men jeg havde selv valgt nogen glas. De var ok, men der var ingen sødere vine imellem.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, asoerby
Anmeldt 17. januar 2018 fra mobile enheder

Hyggeligt sted, god og venlig betjening.
Maden var fantastisk, specielt i forhold til prisen.
Kan klart anbefales!

Dato for besøg: januar 2018
Tak, Steffan H
Anmeldt 21. december 2017

Vi spiste der på en onsdag i december og var faktisk heldige at få bord uden reservation. Og det var der god grund til.

Vi tog 5 retters menu (DKK 425 per menu), men dog uden vin-menu, som ellers også lød god...men så skal man lade bilen stå.

Maden var rigtig, rigtig god, inspireret af det nye nordiske køkken med en del kål, som var virkelig veltilberedt. Gode størrelser, og ideelt set havde der nok været 4.5 retter :-)

Der findes billigere og dyrere steder, men her får du virkelig meget for pengene.

Dato for besøg: december 2017
Tak, jesperethomsen
Anmeldt 21. december 2017

Virkelig lækker vellavet mad på gode råvarer - med gode vinvalg tilpasset maden.
Dejligt at man kan vælge ex 3 ud af 5 fremfor helt fast menu.
En uventet stor madoplevelse til en meget skarp pris.
Imødekommende vidende og interesseret tjener. Tak for en dejlig aften.
Vi kommer helt sikkert tilbage ;-)

Dato for besøg: december 2017
Tak, 846allana

Rejsende, der kiggede på Restaurant Radio, kiggede også på

Har du været i Restaurant Radio? Fortæl om dine oplevelser!