“Høj kvalitet/pris forhold”

Køkkener: Skandinavisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 21. december 2017

Vi spiste der på en onsdag i december og var faktisk heldige at få bord uden reservation. Og det var der god grund til.

Vi tog 5 retters menu (DKK 425 per menu), men dog uden vin-menu, som ellers også lød god...men så skal man lade bilen stå.

Maden var rigtig, rigtig god, inspireret af det nye nordiske køkken med en del kål, som var virkelig veltilberedt. Gode størrelser, og ideelt set havde der nok været 4.5 retter :-)

Der findes billigere og dyrere steder, men her får du virkelig meget for pengene.

Dato for besøg: december 2017
Tak, jesperethomsen

Anmeldt 21. december 2017

Virkelig lækker vellavet mad på gode råvarer - med gode vinvalg tilpasset maden.
Dejligt at man kan vælge ex 3 ud af 5 fremfor helt fast menu.
En uventet stor madoplevelse til en meget skarp pris.
Imødekommende vidende og interesseret tjener. Tak for en dejlig aften.
Vi kommer helt sikkert tilbage ;-)

Dato for besøg: december 2017
Tak, 846allana
Anmeldt 12. november 2017

God betjening, god og lidt specielt mad. Blandt andet fik vi kål - ikke lige os, men sjovt at prøve. Deres surdejsbrød og tilhørende smør er SUPER lækkert! Og vandet til vinen var gratis, det ser man sjældent i Kbh. Dejligt. Alt i alt var vores oplevelse god, men til samme penge kunne vi godt finde andre steder vi hellere ville anbefale.

Dato for besøg: november 2017
1  Tak, Fru_henriksen
Anmeldt 30. oktober 2017

Var en ganske almindelig torsdag aften i uge 43, på restaurant Radio, det var en supper oplevelse, restauranten var så godt som fuldstændig besat. Vi fik 3 retters menu med vinmenu til. Maden var godt tilberedt og lækkert anrettet. Betjeningen var i top, profesionelle tjener.

Dato for besøg: oktober 2017
1  Tak, kedissing
Anmeldt 15. september 2017 fra mobile enheder

Det var fjerde besøg på Radio, og igen gik man derfra med et kæmpe smil på smagsløgene. Vinen sad lige i skabet og maden var klart på et meget højt niveu. En lille skønhedsfejl, som trækker ned var, at hovedretten med svin, blommer og løg faldt lidt igennem, da kødet var til den fede side. I kan roligt besøge Radio

Dato for besøg: september 2017
Tak, 558HenrikS

Rejsende, der kiggede på Restaurant Radio, kiggede også på

Har du været i Restaurant Radio? Fortæl om dine oplevelser!