“Sjovt og specielt mad”

Køkkener: Skandinavisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 12. november 2017

God betjening, god og lidt specielt mad. Blandt andet fik vi kål - ikke lige os, men sjovt at prøve. Deres surdejsbrød og tilhørende smør er SUPER lækkert! Og vandet til vinen var gratis, det ser man sjældent i Kbh. Dejligt. Alt i alt var vores oplevelse god, men til samme penge kunne vi godt finde andre steder vi hellere ville anbefale.

Dato for besøg: november 2017
1  Tak, Fru_henriksen

Anmeldt 30. oktober 2017

Var en ganske almindelig torsdag aften i uge 43, på restaurant Radio, det var en supper oplevelse, restauranten var så godt som fuldstændig besat. Vi fik 3 retters menu med vinmenu til. Maden var godt tilberedt og lækkert anrettet. Betjeningen var i top, profesionelle tjener.

Dato for besøg: oktober 2017
1  Tak, kedissing
Anmeldt 15. september 2017 fra mobile enheder

Det var fjerde besøg på Radio, og igen gik man derfra med et kæmpe smil på smagsløgene. Vinen sad lige i skabet og maden var klart på et meget højt niveu. En lille skønhedsfejl, som trækker ned var, at hovedretten med svin, blommer og løg faldt lidt igennem, da kødet var til den fede side. I kan roligt besøge Radio

Dato for besøg: september 2017
Tak, 558HenrikS
Anmeldt 30. juni 2017

Det fås ikke bedre - 5 fremragende og spændende retter med tilhørende vinmenu, der matcher retterne.
Prisen er også ok.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, sakoefoed
Anmeldt 14. maj 2017 fra mobile enheder

Radio serverer god, ny nordisk mad til utrolig rimelige penge. Vi fik fem retter med tilhørende juice menu og tilvalgt ost for 800kr pr. person (hvoraf de 50kr var vand! Det er nok det eneste på resturenten der ikke er helt rimelig i pris!).

Af de seks retter vi fik, var der ingen der skuffede eller faldt igennem. Det var utrolig lækker mad og betjeningen var venlig og virkede kompetent.

Dato for besøg: maj 2017
1  Tak, SariBina

Rejsende, der kiggede på Restaurant Radio, kiggede også på

Har du været i Restaurant Radio? Fortæl om dine oplevelser!