“Fuldstændig fabelagtig ❤️”

Holly
nr. 1.101 af 2.998 Restauranter i København
Anmeldt 6. oktober 2023

Fuldstændig fabelagtig ❤️
Kom helt tilfældigt forbi på vej i teatret og gik indenfor. Blev mødt af smil og venlighed. Hurtigt service. Fantastisk lækker mad serveret af de sødeste tjenere. Kommer helt sikkert igen 🙏🙏🙏

Dato for besøg: oktober 2023
    • Stemning
Tak, SophieAller

Anmeldt 25. marts 2023 fra mobile enheder

Det kan ikke være rigtigt at men ikke bliver mæt, når man køber deres 5 retters menu.
Der står 4 unge mænd og laver maden, de kan umulig blive mætte af den mad de laver.

Dato for besøg: marts 2023
Tak, Hedemannpoulsen
Anmeldt 12. januar 2023 fra mobile enheder

Fantastisk lækker mad. Vi var fire gæster der alle valgte Hollys 5-retters menu. Maden var utrolig lækker og perfekt tilberedt. Der var også plads til en lille justering af en af retterne da jeg ikke spiser ost😄 Venlig betjening og god beskrivelse af retterne ved servering. Opmærksom tjener men samtidig afslappet og hyggelig stemning.

Dato for besøg: januar 2023
Tak, picljohansen
Anmeldt 29. oktober 2022 fra mobile enheder

Skøn mad af høj kvalitet, betjeningen var en flik og hyggelig mand i godt humør. Der var god rådgivning omkring valg af vin.

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, 554larsb
Anmeldt 21. oktober 2022

Var af sted med 2 veninder der ikke tidligere havde besøgt Holly, så jeg var selvfølgelig spændt på, om de havde sammen opfattelse som mig. Men heldigvis, ar de også meget begejstrede.
Der var et par retter på menuen, som mine veninder ikke var vilde med, så vi gik med menukortet.
Østers
Croque caviar
duck breast
og som hovedret dådyr.
Fantastiks middag - da jeg ikke er den store dessert spiser sprang jeg den over, men mine veninder så meget tilfredse ud over deres chokolade dessert.

Kan ikke anbefale stedet nok, betjeningen, stemningen, vinen og ikke mindst maden.
Så tak for mad - vi ses igen

Dato for besøg: september 2022
Tak, dorte w

Rejsende, der kiggede på Holly, kiggede også på

Har du været i Holly? Fortæl om dine oplevelser!