“Arrogant betjening”

Køkkener: International
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 9. august 2021

Vi var 3 gutter som bare skulle have et glas vin hver, inden vi skulle ud og spise. Da vi var lidt usikre på hvilken vin vi ville have, og forsøgte at få tjeneren til at hjælpe, blev vi mødt med et fornærmet "I får lige 5 minutter mere, jeg har også andet at lave". Vi følte lidt at vi var til besvær. Vinen var ok, lidt til den kolde side ligesom tjeneren.

1  Tak, TorbenAndresen

Anmeldt 22. december 2019 fra mobile enheder

V skulle spise på Restaurationen og kom lidt for tidligt så vi gik herind og fik et glas cremant.
Fik en varm og fin velkomst og blev serviceret af meget kompetent personale.
Her er hyggeligt og en god atmosfære og musikken overdøver ikke så man ikke kan føre en samtale med dem man er sammen med.
Nu spiste vi ikke her da vi skulle videre men det de bød på i monteren så meget lækkert ud og vi kommer da så afgjort en anden gang og prøver det.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Pkoch
Anmeldt 15. august 2019 fra mobile enheder

Jeg var der forleden med en ven og valgte at sidde i kælderen med udsyn over deres vinkælder, hvilket bestemt var et hit .
Udsøgt vin , god og venlig betjening og i det hele taget en god oplevelse. Skal prøves

Dato for besøg: august 2019
Tak, MartinT3168
Anmeldt 26. maj 2019 fra mobile enheder

En hyggelig vinbar i centrum af København.
Der er et fantastisk vinkort, og der er mange gode vine på glas.
Kompetent og venlig betjening, men der var en del ventetid. Så vi nåede ikke et glas nr. 2.
Vinene på glas er en anelse dyre.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, AndersC446
Anmeldt 13. april 2019

Vi havde prøvet at bestille bord på Nebbiolo Winebar lang tid i forvejen, not possible, man skal bare møde op. Da vi ankom en fredag kl. 18, var alle borde alligevel reserverede - hvordan dét? Tjenerne ignorerede os nærmest med den bragende høje, aggressive musik som undskyldning. Vi flygtede...

... og fik det sidste bord på R Vinbar, hvor søde tjenere tog imod og anviste os et hyggeligt hjørne i kælderen, hvor musikken spillede dæmpet og rart.

Lynhurtigt kom der oliven og og lækkert brød på bordet. Vi var i det sydeuropæiske hjørne og bad tjeneren vælge for os. I løbet af det næste par timer fik vi hver 3 pæne glas - en hyggefætter fra Montalchino, noget sangiovese og en Ribera del Duero. Bær, frugt, fad, saft, kraft, easy-peasy. Her kunne alle være med. 100 kr. glasset.

Dertil en charcuteri- og ostetallerken med den bedste rilette, jeg har smagt nord for Frankrig. Labre pølser og oste. Sprøde boller ad libitum.

Tjeneren var årvågen, men uendeligt diskret. Hele konceptet med gode, enkle serveringer og omhu i detaljen er kendetegnende for både den madglade storebror Restaurationen lige overfor - og for den mere afslappede vinbar, hvor vi helt sikkert kommer tilbage.

Dato for besøg: april 2019
Tak, Christian M

Rejsende, der kiggede på R Vinbar, kiggede også på

Har du været i R Vinbar? Fortæl om dine oplevelser!