166 US$
Gratis afbestilling indtil d. 11.12.22
Book nu, betal under opholdet
149 US$
Priceline166 US$
Travelocity149 US$
Orbitz.com149 US$
Anmeldt d. 31. december 2018

Pænt hotel med gratis parkering og Føtex som nabo, så det er let med parkering. God modtagelse i meget flotte omgivelser. Værelset er stort og pænt, men som skrevet ovenfor, så kan man ikke selv lave the og kaffe på værelset - øv. Morgenmaden var god. Når jeg sammenligner med de øvrige muligheder i området, så har jeg altså valgt andre hoteller sidenhen pga pris og service på værelset.

Dato for ophold: november 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Sanderhoff
Anmeldt d. 26. oktober 2018

Lækkert, rent og rummeligt værelse med behagelig seng. Morgenmaden var veltilberedt og med god variation. Aftensmaden levede op til restaurantstandarder. Personalet var altid venligt, smilende og imødekommende.

Derudover en flot vinmenu- og bar i behagelige omgivelser, samt perfekte parkeringsmuligheder.

Dato for ophold: oktober 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Mikkel N
Anmeldt d. 17. oktober 2018 fra mobile enheder

Havde booket via booking.com men intet var registreret. En kvik og serviceminded medarbejder løste alt, og opgraderede til et bedre værelse som kompensation. Fint hotel med en lækker bar. Morgenmads buffeten var kedelig.

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 677larsg
Anmeldt d. 2. oktober 2018

Faciliteterne er fine, men det madmæssige indhold halter. Forret, hovedret og dessert: ok forret kreativt sammensat. Ved hovedret manglede tallerken, og der var kun lige tilstrækkeli ganiture. Desserten var smagelig, men lidt uopfindsom. Betjeningen var ung og utrænet.

Dato for ophold: september 2018
Tak, Claus H
Anmeldt d. 26. juni 2018 fra mobile enheder

Havde en enkelt overnatning forud for et tidligt møde i en nærliggende virksomhed.
Hotellet fungerede upåklageligt, men det var totalt blottet for personlighed/hygge. Det ville hjælpe meget, hvis medarbejderne kunne overtales til at give et smil og vise lidt imødekommenhed frem for det ud viste “stone face”
Lille men OK værelse, dog trænger badeværelset til et eftersyn pga afskalninger på dør og en flise med flere revner i brusenichen, idet revnerne er umulige at gøre rene og derfor fyldt med møg og skidt.
Morgenmadsbuffet - OK og velassorteret, men i et temmelig trangt og støjende lokale.
Hotellet ligger perfekt til mit formål, men man glæder sig ikke til gensyn. Det er bare praktisk, ikke andet.

Dato for ophold: juni 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger