Anmeldt d. 15. august 2019

Jeg valgte dette hotel efter mange gode anmeldelser på Tripadvisor, og det var et rigtigt valg!

Jeg boede der en nat sammen med min datter på 14 år. Vi fik en gratis opgradering til et comfort-værelse fra et almindeligt dobbelt værelse, hvilket vi blev glade for. Værelset var bygget og indrettet funktionelt og virkede meget hyggeligt og behageligt. I værelset var der et tekøkken med en elkedel, en Nespresso-maskine, en mikrobølgeovn, en brødlister, et køleskab med plads til at lægge dit eget køb og med et lille bitte fryser, kopper, glas, tallerkner og bestik. Vi udnyttede faciliteterne den aften og varmede maden op efter en shoppingtur på Strøget.

Morgenmad leveres ved døren kl. 7, så man kan spise på værelset stille og roligt. Vi overnattede kun én nat, men jeg forstiller mig, at man kan udnytte konceptet endnu bedre, hvis man bor flere natter for at slappe af og eventuelt spare lidt med spisning i dyre København.

Den eneste ting, som vi ikke var tilfredse med, var stuetemperaturen om natten. Det var en meget varm nat, og der var en ventilator i værelset, men den var ikke nok til at køle værelset af. Værelset lå på stueetagen, og der var en affaldsplads lige ved vinduerne. Det var meget svært at falde i søvn pga. heden, som var ekstraordinær i Danmark.

Receptionisterne var meget venlige, og vi nød opholdet. Jeg vil meget gerne bo her igen, når jeg skal overnatte i København.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Cherryblossom777
Anmeldt d. 26. marts 2019 fra mobile enheder

Dejligt hotel tæt på alt i kbh. Vesterbro.
Pænt og rent. Alt er rart og der er plads. Morgenmad på værelset er en god ide. Især når man rejser alene. Varme brød. Lidt sødt og juice i køleskabet. Nespresso kaffemaskine

Dato for ophold: marts 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 139larsm
Anmeldt d. 18. oktober 2018 fra mobile enheder

Super dejligt centralt placeret hotel. Boede på et familie værelse på 5 sal. Dejligt stort med rigtig gode senge. Vi var virkelig vilde med deres morgenmad på værelset. Super lækkert brød ( og lunt hvis man står tidlig nok op). Dejligt udvalg af ost, marmelade, honning og paté. (Mangler måske Nutella når det er et familie værelse). Yoghurt og frisk frugt, juice. Egen kaffemaskine på værelset. Kommer helt sikkert tilbage, næste gang vi besøger Kbh.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Bastian1
Lisbeth W, Chef  hos Hotel Tiffany, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. oktober 2018

Tak fordi I har brugt tid på at evaluere Hotel Tiffany, det glæder os meget at I har nydt jeres ophold og ser frem til at byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 29. april 2018 fra mobile enheder

Jeg er stor tilhænger af idéen med morgenmad på værelset, det lille køleskab med pålæg og drikkevarer og med brød leveret udenfor døren hver morgen. Det er et godt koncept for alle os, der er langsomme til at vågne...
Jeg var overrasket over hvor stille der er på hotellet, der er meget centralt i København, der var næsten ingen larm fra gaden, selvom jeg havde værelse helt derud til.

Dato for ophold: april 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, annehusted
Anmeldt d. 1. januar 2018 fra mobile enheder

Vi havde en dejlig overnatning på et rigtig pænt og nydeligt hotel.
Billighed kan næsten ikke være mere central i.f.t Hovedbanegården og resten af City.
Der stod en flaske vin og en kagedåse med smørbagte småkager som velkomst.
Dejlig morgenmad på et super værelse.
Alt i alt kan hotellet kun anbefales.

Dato for ophold: januar 2018
Tak, finnagathon
Lisbeth W, Chef  hos Hotel Tiffany, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. januar 2018

Kære gæst,
Først of fremmest godt nytår, tak fordi I har brugt tid på at evaluere Hotel Tiffany, det sætter vi stor pris på i vores bestræbelser på at alle vores gæster får et fantastisk ophold.