Anmeldt d. 18. oktober 2018 fra mobile enheder

Super dejligt centralt placeret hotel. Boede på et familie værelse på 5 sal. Dejligt stort med rigtig gode senge. Vi var virkelig vilde med deres morgenmad på værelset. Super lækkert brød ( og lunt hvis man står tidlig nok op). Dejligt udvalg af ost, marmelade, honning og paté. (Mangler måske Nutella når det er et familie værelse). Yoghurt og frisk frugt, juice. Egen kaffemaskine på værelset. Kommer helt sikkert tilbage, næste gang vi besøger Kbh.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Bastian1
Lisbeth W, Chef  hos Hotel Tiffany, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. oktober 2018

Tak fordi I har brugt tid på at evaluere Hotel Tiffany, det glæder os meget at I har nydt jeres ophold og ser frem til at byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 29. april 2018 fra mobile enheder

Jeg er stor tilhænger af idéen med morgenmad på værelset, det lille køleskab med pålæg og drikkevarer og med brød leveret udenfor døren hver morgen. Det er et godt koncept for alle os, der er langsomme til at vågne...
Jeg var overrasket over hvor stille der er på hotellet, der er meget centralt i København, der var næsten ingen larm fra gaden, selvom jeg havde værelse helt derud til.

Dato for ophold: april 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, annehusted
Anmeldt d. 1. januar 2018 fra mobile enheder

Vi havde en dejlig overnatning på et rigtig pænt og nydeligt hotel.
Billighed kan næsten ikke være mere central i.f.t Hovedbanegården og resten af City.
Der stod en flaske vin og en kagedåse med smørbagte småkager som velkomst.
Dejlig morgenmad på et super værelse.
Alt i alt kan hotellet kun anbefales.

Dato for ophold: januar 2018
Tak, finnagathon
Lisbeth W, Chef  hos Hotel Tiffany, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. januar 2018

Kære gæst,
Først of fremmest godt nytår, tak fordi I har brugt tid på at evaluere Hotel Tiffany, det sætter vi stor pris på i vores bestræbelser på at alle vores gæster får et fantastisk ophold.

Anmeldt d. 3. oktober 2017 fra mobile enheder

Har haft 2 overnatninger på tiffany hotel. Det roligt. Pænt og rent. Flink og hjælpsomt personale. Morgenmad på værelset. Der kunne godt have været et par skiver rugbrød og evt lidt mere udvalg hvis man ikke lige er til ost og honning. Måske lidt nutella og en lille mælk. Dejligt med gratis kaffe i receptionens åbningstid.

Dato for ophold: oktober 2017
Tak, ChannieJ2
Anmeldt d. 3. september 2017 fra mobile enheder

Et hyggeligt hotel. For lidt personale så indtjekning blev noget langvarigt. Morgenmaden serveres på værelset, så ingen morgenbuffet, og kun 2 kopper kaffe pr person ellers ekstra betaling. Personalet er meget venlig. Beliggenheden ok.

Dato for ophold: september 2017
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Fruyork
Lisbeth W, Chef  hos Hotel Tiffany, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. september 2017

Tak fordi I har brugt tid på at evaluere Hotel Tiffany, vi udleverer hver dag kaffekapsler til Nespresso maskinerne der står på alle vores værelser, der kan rigtig nok købes ekstra kapsler men det er også muligt at benytte sig af den gratis kaffe, man er velkommen til at tage i receptions området. Vi beklager naturligvis hvis indtjekning har taget noget tid til gengæld skal vores gæster aldrig vente på at tjekke ud:)