Anmeldt d. 3. oktober 2017 fra mobile enheder

Har haft 2 overnatninger på tiffany hotel. Det roligt. Pænt og rent. Flink og hjælpsomt personale. Morgenmad på værelset. Der kunne godt have været et par skiver rugbrød og evt lidt mere udvalg hvis man ikke lige er til ost og honning. Måske lidt nutella og en lille mælk. Dejligt med gratis kaffe i receptionens åbningstid.

Dato for ophold: oktober 2017
Tak, ChannieJ2
Anmeldt d. 3. september 2017 fra mobile enheder

Et hyggeligt hotel. For lidt personale så indtjekning blev noget langvarigt. Morgenmaden serveres på værelset, så ingen morgenbuffet, og kun 2 kopper kaffe pr person ellers ekstra betaling. Personalet er meget venlig. Beliggenheden ok.

Dato for ophold: september 2017
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Fruyork
Lisbeth W, Chef  hos Hotel Tiffany, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. september 2017

Tak fordi I har brugt tid på at evaluere Hotel Tiffany, vi udleverer hver dag kaffekapsler til Nespresso maskinerne der står på alle vores værelser, der kan rigtig nok købes ekstra kapsler men det er også muligt at benytte sig af den gratis kaffe, man er velkommen til at tage i receptions området. Vi beklager naturligvis hvis indtjekning har taget noget tid til gengæld skal vores gæster aldrig vente på at tjekke ud:)

Anmeldt d. 28. februar 2017 fra mobile enheder

Vi overnattede i København i forbindelse med vores koncert med Andrea Bocelli, og vi var rigtig godt tilfredse med vores ophold. Næste gang booket vi direkte, så havde det været en lille velkomst pakke fra hotellet. Men super lille centralt velfungerende hotel, med morgenmad på værelset. Det var hyggeligt.

Dato for ophold: februar 2017
Tak, gittepedica
Lisbeth W, Receptionschef hos Hotel Tiffany, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. marts 2017

Vi ser frem til at byde jer velkommen igen med en velkomstpakke:)

Anmeldt d. 24. januar 2017 fra mobile enheder

Havde en enkelt overnatning her før videre rejse til Kina. Overnattede i et standardværelse(203), som var virkeligt pænt - rigtig gode senge med gode madrasser, gode dyner fint linned (dog lidt hårde puder efter min smag - min mand var dog fint tilfreds). Pænt badeværelse. En meget positiv overraskelse var den ro som der var på hotellet både indenfor, men også udefra. Udtjekning fra værelset var kl. 11. Lidt tidligt for os, men der var mulighed pålidelig opbevaring af vores bagage, hvilket vi benyttede os af og som muliggjorde en tur rundt i København. Da vi returnerede til hotellet var det fortsat lidt for tidligt at tage til lufthavnen og her havde vi stor glæde af, at vi kunne sidde i det lille men meget hyggelige og pæne opholdsrum med behagelige møbler(nye - tror jeg!) og mulighed for at se fjernsyn og ikke mindst at få en kop kaffe/te uden beregning. Vi har tidligere boet på andre hoteller i København, men vil helt sikkert vende tilbage til Tiffany. Et sidste plus - synes vi - var, at morgenmaden indtages på værelset. Der er et lille tekøkken på værelset, hvor der befinder sig diverse supplement til morgenmåltidet( smør, syltetøj,honning, div. oste, paté/leverpostej, juice, frugt, yoghurt, kaffe og te). Om morgenen bliver der så hængt frisk morgenbrød på døren. På trods af, at man oftest vil opleve et større udvalg ved indtagelse af morgenmad på et hotels restaurant, så fandt vi denne måde rigtig hyggelig. Eneste lille råd vi gerne vil videregive til hotellets receptionist, som viste sig at være meget mere imødekommende end hvad vi først fik indtryk af er, at hun skal møde gæsterne med et "goddag eller et velkommen" og ikke med "hvad er jeres navn"?!!

Dato for ophold: januar 2017
Tak, Lone W
Lisbeth W, Receptionschef hos Hotel Tiffany, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. januar 2017

Tak for positiv og konstruktiv feed back, som vi helt sikkert vil tage til os.

Anmeldt d. 10. december 2016 fra mobile enheder

Hotellet har en rigtig god beliggenhed helt centralt i København i en lille sidegade hvor der er stille og roligt. Der er ikke de bedste parkeringsmuligheder, så det kan godt være svært at finde en ledig plads. Hotellet er nyrenoveret men værelset var ikke ordenligt rent. Morgenmaden bliver leveret på værelset omkring kl. 7:30. Det er efter min mening for sent men den er nu heller ikke værd at vente på. Jeg syntes morgenmaden er dårlig og kedelig.

Dato for ophold: december 2016
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger