“Hyggeligt sted med lækre pizzaer”
Anmeldelse af Pico Pizza Vesterbro

Pico Pizza Vesterbro
Kvarter: Det ydre Vesterbro
Kvarter: Det ydre Vesterbro
Anmeldt 6. oktober 2021 fra mobile enheder

Jeg kommer helt sikkert igen! Min kæreste og jeg delte 6 små pizzaer - som nok er nogle af de bedste vi har fået i København!

Tak, Getaway37380588505
Sasha, Marketing hos Pico Pizza Vesterbro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2021

Tusind tak for din anmeldelse. Vi er glade for at du og din kæreste kunne lide vores pizzaer, og vi glæder os til at se jer næste gang. Mvh. Pico Pizza.

Anmeldt 1. oktober 2021

Det perfekte sted til ALLE former for arrangementer

Jeg har både haft kæreste, familie, venner og sågar helt ny kollega med på Pico. Genialt en hverdagsaften, men også opvarmning inden en tur i byens kultur- og natteliv!

Menuen på 9 forskellige pizza'er, som også kommer i veganske, vegetariske OG glutenfrie alternativer er lige tilpas overskuelig og varieret til, at alle kan være med og gå derfra helt og aldeles "mad tilfredse"

Sådan har mine oplevelser været hver eneste gang, jeg har besøgt Pico. Jeg har været der mange gange, og mit perfekte go-to sted, når alt andet bliver for besværligt

Det er lækre pizzaer, simpelt men veltænkt drikke kort med både lokale øl, øko sodavand, og vin på fad - Et rigtig godt koncept i Københavns vestlige brokvarter

Tak for dejlige rammer til pizza, og lidt af hvert - bestemt et eller flere besøg værd

Tak, sisseHansen
Sasha, Marketing hos Pico Pizza Vesterbro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. oktober 2021

Hej Sisse. Wow, tusind tak for den flotte anmeldelse. Du ser Pico lige præcis som vi havde håbet på, og vi kan ikke vente med at byde dig velkommen igen. Mvh. Pico Pizza

Anmeldt 1. oktober 2021

En ubeslutsom sjæl som jeg elsker, at jeg kan bestille 3 forskellige pizzaer til samme pris som én. Alle pizzaerne er så gode, at det nogle gange er svært at vælge hvilke 3 - men så er det jo kanon, at man kan bestille 2 x 3 pizzaer med en ven og få lov til at smage 6 forskellige! Pizzaerne smager skønt og skorpen er sprød og smagsfuld. Jeg kan altså kun anbefale at prøve pico pizza - igen og igen og igen!

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, 212stinem

Tak for den fine anmeldelse. Haha, du får virkelig det fulde ud af Pico oplevelsen. Det kan vi godt lide! Vi glæder os meget til at byde dig velkommen igen. Følg med på Instagram og Facebook, da vi får nye pizzaer og salater flere gange om året - så er der endnu mere der skal smages. Mvh. Pico Pizza

Anmeldt 30. september 2021 fra mobile enheder

Elsker muligheden for at smage 3 forskellige pizzaer i én og samme bestilling! Kvaliteten er i top, stemningen er super hyggelig og dip-varianterne til kanterne er et fedt twist! Kan kun anbefale et besøg på Pico med vennerne eller familien!

Tak, Jesper77April

Hej Jesper. Tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for at du synes om vores pizzakoncept og vi glæder os til at byde dig og familien/vennerne velkommen en anden gang. Mvh. Pico Pizza

Anmeldt 25. september 2021 fra mobile enheder

Super lækre små pizzaer.. Sprøde, godt med fyld og smager super lækre.. Salaten var dog ikke lige vores smag.. Meget syrligt vinegrette /dressing.. Men pizzaer er i top ..

Tak, dortem475

Tak for anmeldelsen. Vi er glade for at du kan lide vores koncept. Vi udskifter salaten og en pizza hver sæson, så vi håber at du vil komme på besøg igen og smage når vi får nye ting på menuen. Mvh. Pico Pizza

Rejsende, der kiggede på Pico Pizza Vesterbro, kiggede også på

Har du været i Pico Pizza Vesterbro? Fortæl om dine oplevelser!