“Det ypperste italienske madkundskab”
Anmeldelse af Pomodoro D'oro

Pomodoro D'oro
Kvarter: Amager
Kvarter: Amager
Anmeldt 5. november 2023 fra mobile enheder

Fantastisk og særlig oplevelse!!!
Alt gik op i en højere enhed på denne magiske søndags vinter aften!
Fantastisk velsmagende autentisk Italiensk mad men samtidigt meget originale retter med sammensætninger af de lækreste råvarer, man ikke lige har prøvet før!
Det SØDESTE personale og en bemærkelsesværdig flot og personlig introduktion af menukortet.
Kan kun anbefales herfra, vi snakker allerede om, hvornår vi ska komme igen!!

1  Tak, Asbjørn T

Anmeldt 5. november 2023

Fuldstændig fantastisk mad!
Ejerne af stedet var de sødeste til at komme med deres anbefalinger og fortælle om deres råvarer, som gjorde oplevelsen endnu mere vidunderlig!
Vi fik pizza (især kartoffelpizzaen var fuldstændig vanvittig), og en skøn skøn chokoladekage.
Alt var bare toplækkert! Vi sad sågar og skulede på de andre gæster, som sad med store smil på læben ligesom os.
Alle pengene værd, og vi kommer meget snart igen, og skal bestille resten af menukortet for det hele skal prøves!

Tak, Curiosity56470364419
Anmeldt 4. november 2023

Har besøgt rigtig mange spændende, og autentisk restauranter rundt om i verden, men at skulle støde på en af mine største oplevelser på Amager Strandvej 130 havde jeg ikke forestillet mig.. maden, betjening, stemningen alt gik op op i en højere enheder.
Pizzaerne var fantastiske på deres helt egen måde og helt klart en 10 ud af 10, da jeg sad og troet det ikke kunne blive bedre, så blev der serveret mit livs bedste tiramisu, og tror mig jeg er den største tiramisu nørd, men de havde formået endnu engang at trylle. sikke en oplevelse.
Husk endelig at bestille bord før i kommer, da der er andre der også har fundet den her perle😊

Tak, Jens K
Anmeldt 9. oktober 2023

Umådelig lækker mad og nok det bedste italienske jeg har smagt I København de sidestep mange år. Især deres tiramisu er blow og lækker og smelter på tungen

Dato for besøg: september 2023
Tak, Nielsks-2018
Anmeldt 8. oktober 2023

Havde den hyggeligste aften med de bedste pizzaer og tiramisu jeg nogensinde har smagt. Servicen var helt i top og skal helt klart her hen igen snart. De største anbefalinger herfra.

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, Lisa P

Rejsende, der kiggede på Pomodoro D'oro, kiggede også på

Har du været i Pomodoro D'oro? Fortæl om dine oplevelser!