“Smag, pris steming”

Pomodoro D'oro
Kvarter: Amager
Kvarter: Amager
Anmeldt 3. oktober 2023

Fantastisk dejlig oplevelse. Alt spiller, mad resturant, stemning m.m

Vi er kæmpe madelskere og værne om kvalitet, her kan du både finde smag og kvalitet. Helt sikkert et sted der bliver besøgt oftere.

Tak, Claudia H

Anmeldt 1. oktober 2023

Vi er så heldige at være nabo til Pomodoro D'oro.
De har de lækreste pizzaer og de sødeste, hjertelige og imødekommende ejere, hvor man altid føler sig velkommen.
Skal man forkæle sig selv, skal man købe pizza hos Pomodoro D'oro. Pizzaerne er originale med lækre, friske råvarer og smager hel fantastisk. "Calabria" med ricotta, figner og balsamico er uden tvivl min favorit, men der er mange spændende og smagsfulde pizzaer.
Det er altid en fornøjelse at besøge Pomodoro D'oro og jeg kan kan varmt anbefale den.

Tak, BirgitteJuel
Anmeldt 14. september 2023

Dette sted er helt perfekt til romantik, venskaber men også familier. Ejerne byder dig velkommen som var du familie og skaber den bedste og hyggeligste stemning. Maden er frisk og lækker og deres pizza er som ingen anden på markedet..
De topper med service, mad, interiør, baggrundsmusik, maden og bedst af alt deres varme velkomst.

Tak, anastazia82
Anmeldt 14. september 2023

Absolut bedste pizza ved Amager strandvej og har aldrig fået så veltillavet andre steder. Anvender udelukkende friske råvarer h ver dag
Hjemmebagte kager fåes ikke bedre her
Kom også når solen skinner .Der en lille have med stole og parasoller med udsigt over vandet ca 50 l til stranden.

Dato for besøg: august 2023
Tak, lonelise
Anmeldt 9. september 2023

Mega lækker mad, der bliver man nødt til at smage. Restauranten har fantastisk service, med god præsentation af den lækre menu. Kæmpe anbefaling herfra

Dato for besøg: februar 2023
Tak, Hannah J

Rejsende, der kiggede på Pomodoro D'oro, kiggede også på

Har du været i Pomodoro D'oro? Fortæl om dine oplevelser!