“VERDENSKLASSE!”

Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk koncept.
Fantastisk personale.
Fantastisk velforberedt mad.

Jeg glæder mig allerede til at spise der igen.

Kutteren Havnegade 52 er simpelthen VERDENSKLASSE.
Giver du ikke dig selv denne oplevelse, så vil du fortryde det resten af dit liv. Så enkelt kan set siges.

Tak, PeterGladGourmet
Anmeldt 11. august 2021

Fruen og jeg modtog gavekort til at spise på Kutteren, og på en lidt blæsende sommerdag lagde vi vejen fordi den sejlende restaurant for at få lidt frokost.

Kutteren ligger nede for enden af Nyhavn, væk fra Kongens Nytorvs turistede virvar, men perfekt placeret i forhold til en fabelagtig udsigt over Københavns havn.

Vi bestilte en fish 'n chips til fruen og en burger til undertegnede, og vi skulle ikke vente længe på at maden blev klar. Begge retter var præcis som vi havde ønsket og forventet, og der kan ikke sættes en finger på madens kvalitet.

Menukortet er ikke prangende, men det behøver det heller ikke være, hvis de to retter vi endnu ikke har prøvet er ligeså solide! Så er det en sikker vinder!

Så kig endelig forbi Kutteren og husk at medbringe godt humør, for det har det glade, hjælpsomme personale så rigeligt af også!

To tomler - faktisk fire - op herfra for en fremragende oplevelse lige efter vores ønsker :)

Tak, CasperKH4030

Rejsende, der kiggede på Kutteren, kiggede også på

Har du været i Kutteren? Fortæl om dine oplevelser!