“Mærkeligt besøg”

Prisklasse: 145 US$ - 850 US$
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 7. august 2022

Vi havde en temmelig dårlig oplevelse på Skagen Fiskerestaurant, Esplanaden. Til at starte med havde vi bestilt to glas bobler, men dem så vi aldrig noget til. Senere bestilte vi en flaske hvidvin, hvortil der normalt vil følge et glas vand, men det var ikke tilfældet her. Tjenere var generelt meget uoplagte og betjeningen var simpelthen bare sløj på trods af få gæster. Det var ikke muligt at dele en Moules Frites til forret og køkkenet var lukket kl. 21.03 da vi gerne ville bestille dessert. Det blev derfor kun til hovedret, som dog smagte godt. Vi var ikke blevet oplyst om at køkkenet allerede lukkede kl. 21.00 selvom vi først havde bord kl. 20.00. Vi “fik lov” at bestille to gange kaffe som vi kunne tage med i stedet for dessert… Hovedretten vi fik smagte godt, men alt andet omkring besøget var bare besynderligt.

Dato for besøg: august 2022
Tak, kaspera868
Trine Hemmingsen, Markedsføring hos Skagen Fiskerestaurant Esplanaden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2022

Hej Kasper
Det lyder helt igennem som en rigtig dårlig oplevelse hos os. Såfremt du vil i yderligere dialog må du gerne skrive til mig på th@skfisk.dk - så sørger jeg gerne for at rette op på dette. Mvh. Trine

Anmeldt 29. juli 2022 fra mobile enheder

Fik skaldyrsfadet som var utrolig lækkert. Dejlige råvarer med masser af smag.
4 slags dressing og en udsøgt suppe i muslingerne. Men ingen brød. Det manglede altså.
Så var kokken måske og lige til den fedtede side med pil selv rejerne.
Skaldyrsfadet er lidt til den dyre side og nok end også lige for dyrt
Men smag og kvalitet er i top

Dato for besøg: juli 2022
Tak, Mobile79613
Trine Hemmingsen, Markedsføring hos Skagen Fiskerestaurant Esplanaden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2022

Hej - Tak for dit besøg og din anmeldelse. Der er brød med til skaldyrsfadet og jeg må indrømme, at jeg ikke forstår hvorfor i ikke bad om det. Samtidig er det mig også uforståeligt, hvordan tjeneren ikke bemærkede at i manglede det. Lidt ærgerligt. Jeg håber at vi må byde jer velkommen en anden gang. Mvh.Trine

Anmeldt 29. maj 2022 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad, god vin
Men katastrofalt dårligt lokale. Det ødelagde hele oplevelsen.
Man sidder i en hotel reception, med gæster der tjekker ind og ud. I over en time sad nogle unge fra Finland med ulidelig høj musik på deres telefoner.
Trods gentagende henvendelser dæmpede de sig ikke.
Ærgerligt, for maden var god

Dato for besøg: maj 2022
Tak, L2070QGhenrikh
Trine Hemmingsen, Markedsføring hos Skagen Fiskerestaurant Esplanaden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. juni 2022

Hej Henrik
Vi beklager meget at du havnede midt i en hvirvelvind af en gruppe turister. Vi er meget opmærksomme på generne receptionene kan give. Det er bestemt ikke en oplevelse som denne vi ønsker at give vores gæster. Såfremt du ønsker yderligere dialog omkring din oplevelse må du gerne skive til mig på th@skfisk.dk Mvh. Trine

Anmeldt 26. maj 2022

Det var det mest kedelige måltid jeg har oplevet i en "fiskerestaurant, har fået det bedre ved en Engelsk street food, to slags fisk som smagte af det samme olie, øv for en oplevelse

Dato for besøg: maj 2022
Tak, SEKidmose
Trine Hemmingsen, Markedsføring hos Skagen Fiskerestaurant Esplanaden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. maj 2022

Hej
Tak for dit besøg og din anmeldelse. Vi er naturligvis ikke tilfredse med ikke at have levet op til dine forventninger til vores fish n chips. Vi håber til trods at du vil ligge vejen forbi os en anden gang.
Mvh. Trine

Anmeldt 2. maj 2022

Vi havde købt en frokost i restauranten i forbindelse med frokostfesten. Men det var en noget tam oplevelse. Platten var generelt kedelig - og kokken havde tabt saltbøssen ned i fiskefrikadellen - den var ikke til at spise - en oplevelse som ikke kommer til at gentage sig. Både franskbrød og rugbrød generelt kedelig.

Dato for besøg: april 2022
Tak, L576MEannep
Trine Hemmingsen, Markedsføring hos Skagen Fiskerestaurant Esplanaden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. maj 2022

Hej Anne
Tak for dit besøg og din anmeldelse. Vi serverer surdejsbrød og rugbrød fra Surdejsbageren, som vi oplever at både vi og vores gæsters synes godt om. Det er beklageligt at du ikke synes om vores fiskefrikadeller - vi kunne naturligvis have udbedret din oplevelse, såfremt du havde gjort os opmærksomme på det ved dit besøg. Mvh. Trine

Rejsende, der kiggede på Skagen Fiskerestaurant Esplanaden, kiggede også på

Har du været i Skagen Fiskerestaurant Esplanaden? Fortæl om dine oplevelser!