“Frokost”

Prisklasse: 145 US$ - 850 US$
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 29. maj 2022 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad, god vin
Men katastrofalt dårligt lokale. Det ødelagde hele oplevelsen.
Man sidder i en hotel reception, med gæster der tjekker ind og ud. I over en time sad nogle unge fra Finland med ulidelig høj musik på deres telefoner.
Trods gentagende henvendelser dæmpede de sig ikke.
Ærgerligt, for maden var god

Tak, L2070QGhenrikh
Trine Hemmingsen, Markedsføring hos Skagen Fiskerestaurant Esplanaden, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Hej Henrik
Vi beklager meget at du havnede midt i en hvirvelvind af en gruppe turister. Vi er meget opmærksomme på generne receptionene kan give. Det er bestemt ikke en oplevelse som denne vi ønsker at give vores gæster. Såfremt du ønsker yderligere dialog omkring din oplevelse må du gerne skive til mig på th@skfisk.dk Mvh. Trine

Anmeldt 26. maj 2022

Det var det mest kedelige måltid jeg har oplevet i en "fiskerestaurant, har fået det bedre ved en Engelsk street food, to slags fisk som smagte af det samme olie, øv for en oplevelse

Tak, SEKidmose
Trine Hemmingsen, Markedsføring hos Skagen Fiskerestaurant Esplanaden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. maj 2022

Hej
Tak for dit besøg og din anmeldelse. Vi er naturligvis ikke tilfredse med ikke at have levet op til dine forventninger til vores fish n chips. Vi håber til trods at du vil ligge vejen forbi os en anden gang.
Mvh. Trine

Anmeldt 2. maj 2022

Vi havde købt en frokost i restauranten i forbindelse med frokostfesten. Men det var en noget tam oplevelse. Platten var generelt kedelig - og kokken havde tabt saltbøssen ned i fiskefrikadellen - den var ikke til at spise - en oplevelse som ikke kommer til at gentage sig. Både franskbrød og rugbrød generelt kedelig.

Dato for besøg: april 2022
Tak, L576MEannep
Trine Hemmingsen, Markedsføring hos Skagen Fiskerestaurant Esplanaden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. maj 2022

Hej Anne
Tak for dit besøg og din anmeldelse. Vi serverer surdejsbrød og rugbrød fra Surdejsbageren, som vi oplever at både vi og vores gæsters synes godt om. Det er beklageligt at du ikke synes om vores fiskefrikadeller - vi kunne naturligvis have udbedret din oplevelse, såfremt du havde gjort os opmærksomme på det ved dit besøg. Mvh. Trine

Anmeldt 1. maj 2022 fra mobile enheder

OK God stemning, ikke højtideligt Rart
Lidt ekstra finesse havde gjort godt, kartofler ikke renset ordentlig

Tak, Strand104

Hej - Tak for din anmeldelse. Jeg har naturligvis orienteret køkken om din oplevelse.
Vi håber til trods at måtte byde dig velkommen en anden gang. Mvh. Trine

Anmeldt 24. april 2022

Vi deltog i en lille event kaldt frokostfesten, der indbefattede en velassorteret platte bestående af fineste råvarer. Til platten var en letøl.
Der kunne gæres luft mere ud af brødet men ellers perfekt .
Personalet var imødekommende og informerede .

Dato for besøg: april 2022
Tak, Annette O
Trine Hemmingsen, Markedsføring hos Skagen Fiskerestaurant Esplanaden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. april 2022

Hej Annette

Tak for din anmeldelse af vores deltagelse i 'Frokostfesten'. Vi håber at måtte byde dig velkommen en anden gang. Mvh. Trine

Rejsende, der kiggede på Skagen Fiskerestaurant Esplanaden, kiggede også på

Har du været i Skagen Fiskerestaurant Esplanaden? Fortæl om dine oplevelser!