“Dette er en sjov og anderledes”
Anmeldelse af Bonjour Vietnam

Bonjour Vietnam
Reservér bord
tor. 22/10
20:00
Køkkener: Asiatisk, Vietnamesisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By

Dette er en sjov og anderledes asiatisk restaurant. De har mange spændende retter der smager dejligt og en indretning, der er atypisk for for typen.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, jankU1064WM

Anmeldt 18. august 2020

Jeg har spist her tre gange og er altid glad for mad.
Jeg elsker deres fiskeret som man skal selv rullet.
Jeg kan godt lide chili derfor siger jeg altid til de søde tjener at jeg ville have ekstra stærk.
Deres mad er bare perfekt.
Tak for mad, vi kommer igen

Tak, W4078RBbrianc
Anmeldt 1. juli 2020 fra mobile enheder

Meget skuffet efter de fine anmeldelser.. starter med et øjenhår på min tallerken og meget smagløse ruller. Dette bliver ikke bedre i de efterfølgende retter der ikke smager af noget. Meget skuffet.

Tak, 395henrikh
Anmeldt 22. juni 2020

Vi havde i forbindelse med Dinning Week bestilt en lækker menu for at fejre fødselsdag.
Forretten var rigtig lækker.
Men mens vi er igang med hovedretten, hvor vi sidder og snakker om at det er sted vi gerne vil spise igen, opdager vi et langt sort hår i maden, og 2 sek efter et hår mere. Appetitten forsvandt fuldstændig. Vi endte med ikke at spise mere. Vi gjorde opmærksom på det, og blev tilbudt en ny portion, men takkede nej grundet den nu manglende appetit.
Rigtig øv oplevelse, så der kommer vi ikke igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Passenger400539
Anmeldt 22. februar 2020 fra mobile enheder

Menu med 4 fantastiske retter. Ovenpå en ferie i Vietnam skulle vi lige prøve denne restaurant på Vesterbro. Menuen havde fire super lækre retter. Aftenens højdepunkt var kalvefilet serveret med ris i fad. Super mad.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, KarstenV439

Rejsende, der kiggede på Bonjour Vietnam, kiggede også på

Har du været i Bonjour Vietnam? Fortæl om dine oplevelser!