“Bedste winerbrød vi har fået”
Anmeldelse af Andersen Bakery - LUKKET

Andersen Bakery
Køkkener: Café
Spisemuligheder: Morgenmad
Kvarter: Det indre Vesterbro
Beskrivelse: Den japanske bager Shunsuke Takaki kom til København I 1959, hvor han forelskede sig i dansk mentalitet og bagekunst. I 1962 begyndte han som den første I Japan at fremstille brød, kager og wienerbrød efter originale danske opskrifter. I over 50 år har Andersen Bakery været tro mod dansk bagertradition. Håndværket er udviklet, opskrifterne forfinet, men udgangspunktet er det samme. Shunsuke Takaki drømte om at vende tilbage til Danmark og åbne et bageri I hjertet af København. Nu har hans søn og datter gjort drømmen til virkelighed.
Anmeldt for 13. juli 2015

Vi besøgte bageriet på Fredriksberg. Skønt med miniudgaver af winerbrød og deres morgenmad til 50 kr med bolle, ost, kaffe og sødt er et godt bud :-)

Tak, VestergaardAandU

Anmeldt for 24. april 2015 fra mobile enheder

Lækre kager, sandwich m.m.
Dog mener jeg at 110-120kr for en sandwich var en smule i overkanten, men lækkert smagte den! :)

Ville ønske men kunne give 3,5 stjerne, da jeg ikke mener den er gennemsnitlig, men hellere ikke rigtig god pga priserne.

Tak, José Pablo M
Anmeldt for 19. marts 2015

Vi fik en rigtig lækker brunch hvor maden var dejligt tilberedt. Vi kunne ikke spise det hele og fik da bare kagerne med hjem. Rigtig god service.

Tak, Rikke Toft N
Anmeldt for 9. marts 2015

Efter endt frokost måtte vi igen på Andersens Bageri. En stor fornøjelse at spise, men endnu mindre oplevelse da man skulle låne toilettet. Mage til ulækkert toilet skal man lede længe efter. Det var en streg i regningen, det kan man ikke byde sine kunder.

• Stemning
Tak, Jytte M
Anmeldt for 16. august 2014

Handler mest på Gl. Kongevej, hvor de har de sødeste små kager. Kan anbefale deres lagkagedrøm, som er en lille komplet lagkage til en person. den er enorm flot lavet og sød ser den ud. Personalet er altid så søde og imødekommende. Best bakery in town.

Tak, Lene H

Rejsende, der kiggede på Andersen Bakery, kiggede også på