“Endnu et besøg værd”

Andersen Bakery
Køkkener: Café
Spisemuligheder: Morgenmad
Kvarter: Det indre Vesterbro
Beskrivelse: Den japanske bager Shunsuke Takaki kom til København I 1959, hvor han forelskede sig i dansk mentalitet og bagekunst. I 1962 begyndte han som den første I Japan at fremstille brød, kager og wienerbrød efter originale danske opskrifter. I over 50 år har Andersen Bakery været tro mod dansk bagertradition. Håndværket er udviklet, opskrifterne forfinet, men udgangspunktet er det samme. Shunsuke Takaki drømte om at vende tilbage til Danmark og åbne et bageri I hjertet af København. Nu har hans søn og datter gjort drømmen til virkelighed.
Anmeldt for 9. marts 2015

Efter endt frokost måtte vi igen på Andersens Bageri. En stor fornøjelse at spise, men endnu mindre oplevelse da man skulle låne toilettet. Mage til ulækkert toilet skal man lede længe efter. Det var en streg i regningen, det kan man ikke byde sine kunder.

• Stemning
Tak, Jytte M

Anmeldt for 16. august 2014

Handler mest på Gl. Kongevej, hvor de har de sødeste små kager. Kan anbefale deres lagkagedrøm, som er en lille komplet lagkage til en person. den er enorm flot lavet og sød ser den ud. Personalet er altid så søde og imødekommende. Best bakery in town.

Tak, Lene H
Anmeldt for 6. maj 2014 fra mobile enheder

Lækkert og flot men meget dyr. Personale er det ikke alle som er helt lige skarpe. Måske ik d bedste med studerende som ik helt indlever sig i konceptet som øvrige personale. Man er jo ansigtet udadtil. Jeg har været her flere gange

• Stemning
Tak, Lena-Lenea
Anmeldt for 25. marts 2014

Når man er på Bytur skal der jo ske noget, så valget faldt endnu engang på Andersens Bakery, det er en fornøjelse uden lige. Man kan næsten ikke få øjnene væk fra de lækre kager og den gode kaffe. Det skal prøves

Tak, Jytte M
Anmeldt for 8. november 2013 fra mobile enheder

Fantastiske velsmagende kager lavet af gode råvarer med en hyggelig stemning og god betjening.Kan varmt anbefales
til alle kageelskere.Jeg kommer igen snart

Tak, Michael H

Rejsende, der kiggede på Andersen Bakery, kiggede også på