“En hyggelig dag”

Andersen Bakery
Køkkener: Café
Spisemuligheder: Morgenmad
Kvarter: Det indre Vesterbro
Beskrivelse: Den japanske bager Shunsuke Takaki kom til København I 1959, hvor han forelskede sig i dansk mentalitet og bagekunst. I 1962 begyndte han som den første I Japan at fremstille brød, kager og wienerbrød efter originale danske opskrifter. I over 50 år har Andersen Bakery været tro mod dansk bagertradition. Håndværket er udviklet, opskrifterne forfinet, men udgangspunktet er det samme. Shunsuke Takaki drømte om at vende tilbage til Danmark og åbne et bageri I hjertet af København. Nu har hans søn og datter gjort drømmen til virkelighed.
Vejby, Danmark
Bidrager på niveau 5
93 anmeldelser
49 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 27 nyttige stemmer
“En hyggelig dag”
Anmeldt 25. marts 2014

Når man er på Bytur skal der jo ske noget, så valget faldt endnu engang på Andersens Bakery, det er en fornøjelse uden lige. Man kan næsten ikke få øjnene væk fra de lækre kager og den gode kaffe. Det skal prøves

Besøgte stedet Marts 2014

6 anmeldelser
3 anmeldelser af restauranter
“Tilfældigt besøg”
Anmeldt 8. november 2013 fra mobile enheder

Fantastiske velsmagende kager lavet af gode råvarer med en hyggelig stemning og god betjening.Kan varmt anbefales
til alle kageelskere.Jeg kommer igen snart

Tak, Michael H
København, Danmark
1 anmeldelse
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Total skuffelse d. 26/6-13.. Kan ikke anbefales!”
Anmeldt 27. juni 2013

Havde aldrig været hos Andersen Bakery, men kørt forbi mange gange og tænkt, at det måtte være supergodt.. Det var det ikke! Nu har jeg været der for første og sidste gang.

1 - Betjeningen var under middel. Ikke noget med et smil eller noget som helst. Derimod en nærmest ligeglad holdning til det hele.
2 - Priserne. Ja, man ved jo godt det er dyrt, og fred være med det. Det er helt OK, så længe service og kvalitet er derefter.
3 - Maden var fornærmende ringe. Vi snakker en Brunch til 155 kr. (godt nok inkl. 1 kaffe og juice), men stadigvæk! En pandekage (hvis man kan kalde den det), der var kold, krum og brændt i kanten samt slatten som gummi - jeg smagte ikke på den! 1 stk. hvidt, 1 stk semimørkt, samt 1 stk rugbrød, og så NEJ, tro det eller ej, men rugbrødet var et 3/4 stykke, som så ud som om der var taget en ordentlig bid af! Hvad sker der?! Så skær dog nogle ekstra stykker - det koster jer [--] ikke noget i forhold til den oplevelse jeg sidder tilbage med. 1 stk. ananas, der var helt mørk (måske lidt gammel) i kanten. Selv deres scrambled æg og bacon smagte ikke af noget, og så én lille pølse til (langt de fleste steder får man flere). Alt i alt en horribel oplevelse... (jeg tog billeder af maden/tallerkenen)

Jeg har fået rigtig mange forskellige brunch i Kbh. og jeg anmelder egentlig aldrig, men denne oplevelse var så ringe, at jeg var rystet. Kom faktisk til at ødelægge hyggen lidt sammen med kæresten.

• Besøgte stedet Juni 2013
    • Stemning
1 Tak, Lars C
København, Danmark
Bidrager på niveau 6
151 anmeldelser
90 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 50 nyttige stemmer
“En af de bedste bagere i København”
Anmeldt 10. april 2013

Andersens Bakery - er absolut en af de bedste bagere i København. Specielt deres kager er virkelig godt - og ikke så bombastiske som La Glace - omvendt så har selve stedet ikke så meget charme - hvoraf der kan ske udvikling på området.

Besøgte stedet December 2012
1 Tak, Linette L