Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com127 $
Priceline136 $
Trip.com193 $
FindHotel127 $
Orbitz.com127 $
eDreams122 $
Anmeldt d. 17. oktober 2020 fra mobile enheder

For et hurtigt overblik over vores ophold på dette hotel - beskidte vandglas, bruser der gør ondt at stå indenunder, mug på badeværelset, beskidt og fedtet vandhane, hul i væggen og til sidst en morgenmad med for gammel juice og for lidt mad. For 75kr fik man en juice (for gammel), en croissant, en yoggi yoghurt, et æble og en kop lungen kaffe.

En enkelt positiv ting var at der var et fint smart tv på værelset.

Langt fra pengene værd desværre.
Tag hellere på hostel

Dato for ophold: oktober 2020
2  Tak, 604gus1
Anmeldt d. 30. januar 2020 fra mobile enheder

Boede en enkelt nat her for ca 400 kr eller godt 50 EUR for en aften i Kbh med venner
God value for money, og rent. Lidt gamle værelser , men ærligt så var det sgu da lige meget. Jeg kommer igen hvos prisen er rigtig

Dato for ophold: januar 2020
Rejsetype: Rejste alene
3  Tak, Thomas P
Anmeldt d. 22. marts 2019 fra mobile enheder

Hotellet ligger ca 100 meter fra “der ny teater” og gå afstand til Strøget. Dejligt stille hotel, hvor man føler sig velkommen, når man træder ind af døren.
Rigtig dejlig morgenmad med blødkogte æg, pålæg, frugt ... og mulighed for at få gluten fri brød og soya mælk.
Vi kommer gerne igen

Dato for ophold: marts 2019
1  Tak, 529piap
Anmeldt d. 15. februar 2019 fra mobile enheder

Var på besøg her ifm med en valentinsdate med min kæreste.

Hotellet er fint placeret, 10 minutters gang fra hovedbanegården, strøget mm og var også en af grundene til at vi valgte det.

Personalet er venligt, imødekommende og service minded, ingen problemer der.

Hotellet I sig selv er charmerende. Ja gammelt men ikke på en lurvet måde.

Værelset vi fik var ok. Fin størrelse. Ikke overvældende men vi skulle jo heller ikke tilbringe hele dagen der.

Her stopper det positive desværre også. Vi havde booket et dobbeltværelse og specifikt bedt om en dobbeltseng. Da jeg kommer på værelset set jeg at det er 2 enkeltsenge. Jeg henvender mig i receptionen for at høre om de ikke har en dobbeltseng et sted. Det har de ikke. Ikke ledig i hvert fald. Nuvel.
Ydermere er de 2 senge ikke sat sammen så de ikke glider fra hinanden. Så meget for vores date aften

Vi vågner næste morgen, begge fuldstændig radbrækkede. Puderne kunne lige så godt være ikke eksisterende. Vi følte begge til tiderne at fødderne var mere hævet end hovedet. Sengen er bare ikke ok

Dato for ophold: februar 2019
Tak, jannietofte
Anmeldt d. 2. december 2018 fra mobile enheder

Vi var taget afsted på en shoppingsweekend til København og brugte dette hotel. Temperaturen var kold på vores værelse og på gangen udenfor.
Værelserne virkede meget større på billedet end det reelt var (sådan er det ofte dette var bare stor forskel)
Morgenmaden var ikke Okey der var intet mad som var varmt overhovedet. De kogte æg føltes som om de havde ligget i et køleskab. Det var et meget stærkt begrænset udbud af morgenmad jeg havde forventet mere af dette hotel. Jeg har fået bedre morgenmad på et vandrerhjem.
Dette var desværre en trist oplevelse jeg håber de gør noget ved dette.

Dato for ophold: december 2018
Tak, 448jensj