Anmeldt d. 2. december 2018 fra mobile enheder

Vi var taget afsted på en shoppingsweekend til København og brugte dette hotel. Temperaturen var kold på vores værelse og på gangen udenfor.
Værelserne virkede meget større på billedet end det reelt var (sådan er det ofte dette var bare stor forskel)
Morgenmaden var ikke Okey der var intet mad som var varmt overhovedet. De kogte æg føltes som om de havde ligget i et køleskab. Det var et meget stærkt begrænset udbud af morgenmad jeg havde forventet mere af dette hotel. Jeg har fået bedre morgenmad på et vandrerhjem.
Dette var desværre en trist oplevelse jeg håber de gør noget ved dette.

Dato for ophold: december 2018
Tak, 448jensj
Anmeldt d. 31. marts 2018

Hotellet har en god beliggenhed i hjertet af københavn, ihvertfald hjertet af vesterbro, som man ikke må snyde sig selv for at opleve.
Gå afstand til både indre by og frederiksberg.

Vi boede i suiten, og her er god plads, dejligt badekar og en skøn seng, intet at klage over.

Morgenmaden er god og giver en god start på dagen.

The hotel is in a good location in the heart of Copenhagen, at least the heart of Vesterbro, which you must not miss for experiencing.
Walk distance to both inner city and frederiksberg.

We stayed in the suite and here is a good room, nice bathtub and a nice bed, nothing to complain about.

The breakfast is good and gives a good start to the day

Dato for ophold: april 2017
Tak, FrkFrislund
Anmeldt d. 1. august 2017 fra mobile enheder

Hotellet ligger helt centralt i City tæt på Hovedbanegård, busser og shopping og sightseeing. Personalet/familien er venlige og servicemindede og morgenbuffeten er helt i top med perfekt blødkogte æg, frisk brød og pålæg og en gammel dansk til at starte dagen på.
Absolut anbefalelsesværdigt både til turister, forretningsfolk og dem der bare skal en tur til hovedstaden.

Dato for ophold: august 2017
Tak, FrankieAdk
Anmeldt d. 18. maj 2017

Dejligt hotel centralt beliggende i København. I gåafstand til Tivoli, Strøget og det Westmarket på Vesterbro.
Supervenligt personale med service i top.
Rengøringen er også i top.
Eneste negative er at det er lydt på værelserne. Det er uheldigt hvis der er mindre hensynsfulde gæster.

Dato for ophold: maj 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, janlM691TQ
Anmeldt d. 16. marts 2017

Vi besøgte hotellet for en enkelt nat i forbindelse med Andrea Bocelli koncert i Forum. Hotellet ligger i Centrum, tæt på alt. Mange resturanter lige uden for døren. Værelserne er små, men hyggelige og god seng, dog ret lille. Værelserne vender mod gården, så der er ingen larm fra gaden. Om aftenen efter koncerten var der arrangeret vin smagning fra Andrea Bocellis vingård. Morgenmads buffet var udmærket. Tror de fleste kan finde noget at spise. Dog manglede der bacon og scramble æg efter min mening. Vi var forholdsvis tidligt nede at spise morgenmad, men hurtigt blev der fyldt, for fyldt. Der var simpelhen ikke borde nok i forhold til gæster. Betjening og service var rigtig fin. Vi ville helt sikkert kunne finde på at bo her igen, i forbindelse med teater eller koncerter.

Dato for ophold: februar 2017
Tak, Krukkehaven