Anmeldt 1. august 2017 fra mobile enheder

Hotellet ligger helt centralt i City tæt på Hovedbanegård, busser og shopping og sightseeing. Personalet/familien er venlige og servicemindede og morgenbuffeten er helt i top med perfekt blødkogte æg, frisk brød og pålæg og en gammel dansk til at starte dagen på.
Absolut anbefalelsesværdigt både til turister, forretningsfolk og dem der bare skal en tur til hovedstaden.

Overnattede: august 2017, rejste med venner
Tak, FrankieAdk
Anmeldt 18. maj 2017

Dejligt hotel centralt beliggende i København. I gåafstand til Tivoli, Strøget og det Westmarket på Vesterbro.
Supervenligt personale med service i top.
Rengøringen er også i top.
Eneste negative er at det er lydt på værelserne. Det er uheldigt hvis der er mindre hensynsfulde gæster.

• Overnattede: maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jan L
Anmeldt 16. marts 2017

Vi besøgte hotellet for en enkelt nat i forbindelse med Andrea Bocelli koncert i Forum. Hotellet ligger i Centrum, tæt på alt. Mange resturanter lige uden for døren. Værelserne er små, men hyggelige og god seng, dog ret lille. Værelserne vender mod gården, så der er ingen larm fra gaden. Om aftenen efter koncerten var der arrangeret vin smagning fra Andrea Bocellis vingård. Morgenmads buffet var udmærket. Tror de fleste kan finde noget at spise. Dog manglede der bacon og scramble æg efter min mening. Vi var forholdsvis tidligt nede at spise morgenmad, men hurtigt blev der fyldt, for fyldt. Der var simpelhen ikke borde nok i forhold til gæster. Betjening og service var rigtig fin. Vi ville helt sikkert kunne finde på at bo her igen, i forbindelse med teater eller koncerter.

• Overnattede: februar 2017, rejste som par
Tak, Krukkehaven
Anmeldt 9. november 2016

Værelsestip: Mangler et sted at lægge tøj på badeværelse.
  • Overnattede: november 2016, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Amoma.com