Savoy Hotel
143 $
140 $
  • Bar/lounge
Besparelsesbesked! 11 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 11 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 157 $ pr. overnatning.

Hotel Sct. Thomas(København)(Meget for pengene!)
124 $
  • Morgenmad inkluderet
  • Gratis internet
Besparelsesbesked! 13 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 13 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 143 $ pr. overnatning.

AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen(København)(Meget for pengene!)
175 $
160 $
  • Roomservice
Besparelsesbesked! 14 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 14 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 186 $ pr. overnatning.

120 $
96 $
Besparelsesbesked! 10 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 10 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 107 $ pr. overnatning.

Tivoli Hotel(København)
217 $
176 $
  • Pool
148 $
Besparelsesbesked! 20 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 20 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 186 $ pr. overnatning.

214 $
168 $
Besparelsesbesked! 33 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 33 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 251 $ pr. overnatning.

Hotel Kong Arthur(København)
269 $
209 $
Besparelsesbesked! 10 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 10 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 231 $ pr. overnatning.

140 $
132 $
Official Site
Besparelsesbesked! 10 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 10 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 146 $ pr. overnatning.

Generator Copenhagen(København)(Meget for pengene!)
124 $
Anmeldt for 1. august 2017 fra mobile enheder

Hotellet ligger helt centralt i City tæt på Hovedbanegård, busser og shopping og sightseeing. Personalet/familien er venlige og servicemindede og morgenbuffeten er helt i top med perfekt blødkogte æg, frisk brød og pålæg og en gammel dansk til at starte dagen på.
Absolut anbefalelsesværdigt både til turister, forretningsfolk og dem der bare skal en tur til hovedstaden.

Overnattede: august 2017, rejste med venner
Tak, FrankieAdk
Anmeldt for 18. maj 2017

Dejligt hotel centralt beliggende i København. I gåafstand til Tivoli, Strøget og det Westmarket på Vesterbro.
Supervenligt personale med service i top.
Rengøringen er også i top.
Eneste negative er at det er lydt på værelserne. Det er uheldigt hvis der er mindre hensynsfulde gæster.

• Overnattede: maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jan L
Anmeldt for 16. marts 2017

Vi besøgte hotellet for en enkelt nat i forbindelse med Andrea Bocelli koncert i Forum. Hotellet ligger i Centrum, tæt på alt. Mange resturanter lige uden for døren. Værelserne er små, men hyggelige og god seng, dog ret lille. Værelserne vender mod gården, så der er ingen larm fra gaden. Om aftenen efter koncerten var der arrangeret vin smagning fra Andrea Bocellis vingård. Morgenmads buffet var udmærket. Tror de fleste kan finde noget at spise. Dog manglede der bacon og scramble æg efter min mening. Vi var forholdsvis tidligt nede at spise morgenmad, men hurtigt blev der fyldt, for fyldt. Der var simpelhen ikke borde nok i forhold til gæster. Betjening og service var rigtig fin. Vi ville helt sikkert kunne finde på at bo her igen, i forbindelse med teater eller koncerter.

• Overnattede: februar 2017, rejste som par
Tak, Krukkehaven
Anmeldt for 9. november 2016

Værelsestip: Mangler et sted at lægge tøj på badeværelse.
  • Overnattede: november 2016, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Amoma.com