15 personer kigger på dette hotel
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Priceline157 US$
Travelocity158 US$
Vio.com157 US$
Trip.com158 US$
eDreams157 US$
ZenHotels.com183 US$

Kom som gæst og forlad os som familie. Alle ansatte lever fuld op til denne vision og gør den til kulturen som gæsterne automatisk bliver en del af og samtaler opstår også mellem gæsterne.
Denne form for Hotelophold er unik.

Dato for ophold: januar 2023
1  Tak, mgu2023
Sofie Rasmussen, Markedsføring hos Hotel Kong Arthur, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Tusind tak for den flotte anmeldelse. Vi er utrolig glade for, at du nødt dit ophold! Mange tak for de rosende ord om vores kollegaer. Det betyder alverden for os, og vi er så glade for, at du har følt dig hjemme og velkommen. Vi håber på at kunne byde dig velkommen igen snart!

Sofie Rasmussen / Hotel Kong Arthur

Pænt og lækkert hotel, med perfekt service, samt er udsøgt lækker morgenmad. Glade og søde personel, dejligt med muligheden for adgang til rabat i spa.

Mvh.
Jonas Berthelsen
jonasberthelsen1974@gmail.com

Dato for ophold: januar 2023
1  Tak, jbF4335SL
Sofie Rasmussen, Markedsføring hos Hotel Kong Arthur, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Tusind tak for den flotte anmeldelse! Vi er virkelig glade for, at du har haft et godt ophold. Vi sætter stor pris på dine rosende ord om vores kollegaer, og at du kunne lide vores Ny Nordisk morgenmad. Den er baseret på lokale og økologiske råvarer, med fokus på en bæredygtig fremstilling. Vi håber på at kunne byde dig velkommen igen snart!

Sofie Rasmussen / Hotel Kong Arthur

Super lækkert Hotel. Servicen er helt i top. Omgivelserne er varme og har noget lækkert og eksklusivt over sig. Værelserne er ligeledes lækre og der mangler ikke noget. De lukkede gårdhaver er hyggelige og indbydende.
Personalet er utrolig professionelle og serviceminded. Man føler sig meget velkommen på dette hotel

1  Tak, chalotte06

Tusind tak for den flotte anmeldelse! Vi er så glade for, at du har haft et dejligt ophold og følt dig velkommen. Vi gør altid vores allerbedste for at vores gæster føler sig hjemme og velkommen, så vi er så glade for at det lykkedes! Også en stor tak for de rosende ord om vores kollegaer. Det sætter vi stor pris på!
Vi håber på at byde dig velkommen igen næste gang du besøger København!

Sofie Rasmussen / Hotel Kong Arthur

Meget dejligt hotel - vi kunne godt lide hotellets indretning, som er meget "dansk" og hyggeligt. Flotte værelser og hyggeligt gårdmiljø. Skøn morgenmad - det meste hjemmelavet og rigtig god kvalitet. Meget venligt og imødekomment personale.

1  Tak, Hanne H

Tusind tak for den gode anmeldelse! Vi sætter stor pris på dine rosende ord, og er glade for at du har nydt dit ophold. Vi er rigtig glade for at du kunne lide vores Ny Nordisk morgenmad. Den er baseret på lokale og økologiske råvarer med fokus på bæredygtighed i fremstillingen af den. Også en stor tak for de pæne ord om vores kollegaer. Det varmer at læse! Vi håber at kunne byde dig velkommen igen snart!

Anmeldt d. 20. december 2022

Det her er stedet, hvis man vil have en god og dejlig weekend i København. Hotellet ligger meget centralt i forhold til alt. Morgenbuffeten er fantastisk lækker, personalet er super servicemindede. Tæt på metro mm.

• Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, meretesondergaard
Sofie Rasmussen, Markedsføring hos Hotel Kong Arthur, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. december 2022

Tusind tak for den flotte anmeldelse og de pæne ord! Vi er utrolig glade for, at du har haft et dejligt ophold hos os. Vi er glade for, at du kunne lide vores beliggenhed. Som du skriver, ligger vi tæt på både offentlig transport, men også hyggelige restauranter og diverse must-sees i København. Også en stor tak for de søde ord om vores kollegaer og Ny Nordisk morgenmad. Vi håber på at kunne byde dig velkommen igen snart!