Axel Guldsmeden - Guldsmeden Hotels
Tivoli Hotel(København)
186 $
176 $
  • Pool
Hotel Sct. Thomas(København)(Meget for pengene!)
163 $
  • Morgenmad inkluderet
  • Gratis internet
AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen(København)(Meget for pengene!)
170 $
152 $
AC Hotels
  • Roomservice
Besparelsesbesked! 23 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 23 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 198 $ pr. overnatning.

CopenHagen Island(København)
277 $
171 $
Hotel Kong Arthur(København)
218 $
169 $
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 192 $ pr. overnatning.

Danhostel Copenhagen City(København)(Meget for pengene!)
118 $
  • Bar/lounge
Generator Copenhagen(København)(Meget for pengene!)
102 $
193 $
168 $
Besparelsesbesked! 33 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 33 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 252 $ pr. overnatning.

140 $
132 $
Official Site
Anmeldt for 7. august 2017

Hotellet er en del af en kæde, hvor økologi og bæredygtighed fylder en del i markedsføringen. Det skal man nu ikke lade sig skræmme af, for Axel er et fint hotel i den gode ende af kvalitetsskalaen. Morgenmaden er glimrende og dobbeltværelserne små, men funktionelle. Badeværelset er ikke praktisk og mit badekar var delvist stoppet, men det er mindre detalje. Hotellet har også en lille gårdhave, der er vældig fin. Beliggenheden er god i forhold til banegården, men hotellet ligger jo i det gamle minefelt omkring Istedgade og Halmtorvet med prostitutions- og misbrugsmiljø. Dette er dog i de senere år blevet noget mindre fremherskende, så Axel er et trygt og roligt sted at bo.

• Overnattede: august 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Diheor
Anmeldt for 11. juli 2017

Kan varmt anbefales.
Spiste en lækker kyllingesalat i et rigtig lækkert gårdmiljø.
Rigtig god betjening.
Alt var super.
Der er stor focus på økologi og bæredygtighed på stedet. Dette er uden på nogen måde at gå på kompromis med kvaliteten.

• Overnattede: juli 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Søren M
Anmeldt for 12. juni 2017

Et rigtig godt valg i indre københavn, hvis man er til lidt alternativ udsmykning og fokus på økologi. Vi boede en nat i juni på deres superior værelse, hvilket var lidt klemt og varmt men prisen værd. De ansatte var meget venlige og hjælpsomme og svarede gerne på alskens spørgsmål. Sidst men ikke mindst var morgenmadsbuffeten absolut en af de bedste jeg har prøvet. Udvalget var ud over det sædvanlige, hvor det klassiske danske morgenbord var skiftet ud med lækkerier fra det nye nordiske køkken. Hvis ikke andet, så er morgenmaden bestemt et besøg værd.

• Overnattede: juni 2017, rejste som par
1  Tak, Julian H
Anmeldt for 4. juni 2017 fra mobile enheder

Super skønt hotel i hjertet af København. Hotellet oser af hygge, romantik og "hjemlig" atmosfære.
Vi boede i junior-suiten med "udsigt" til helgolandsgade. Sengen var super skøn og uden en irriterende revne i midten :-)

Eneste minus er bruseren -temperaturen kørte op og ned og selve brusehovedet er alt for lille -det var skuffende.

Morgenmaden er skøn og dejlig.
Et besøg værd.

Overnattede: juni 2017, rejste som par
Tak, Louise W
Anmeldt for 15. marts 2017 fra mobile enheder

Vi havde en enkel overnatning på hotellet og har kun gode ting at sige!
Et hotel med masser af charme og personlighed ☺ Alt er lækkert og der er tænkt over enhver detalje. De står for bæredygtighed, økologi, og god stil! Det er simpelthen så gennemført, at det er en fryd at gå på opdagelse i den lille restaurant, lobbyen eller lounge området!
Snyd ikke jer selv for morgenmaden...det kan umiddelbart virke lidt dyrt, men tro mig, det er hver en krone værd! Har aldrig fået så lækker hotelmad før! Alt er økologisk og af super kvalitet.
Kæmpe ros til hotel Axel og til personalet for rigtig god service min varmeste anbefaling herfra.

Overnattede: marts 2017, rejste som par
Tak, SanneG81