Anmeldt 26. december 2017

Dejligt hotel med central placering i gå afstand af alt.Gode spa og fitness faciliteter...ikke prangende men lækre og funktionelle.Fantastisk værelse (501) til rimelig pris.Skøn morgenmad og dejlig serviceminded og venligt assistance overalt.

• Overnattede: december 2017, rejste som par
1  Tak, ChrCec
Anmeldt 22. december 2017 fra mobile enheder

Vi fik gløgg og jule godter i baren, det er super lækkert med helt friskkogte klejner, men det er også dyrt, 135 dkk for almindelig gløgg og 145 dkk for hvid gløgg og 60 dkk for et par klejner. Det er en luksus og ikke til hverdag.

Overnattede: december 2017, rejste med venner
1  Tak, JennyRee
Anmeldt 10. december 2017

Vi var på bryllupsrejse på den 'Hvide dame'. Sjældent har jeg oplevet så god service, kombineret med luksuriøse omgivelser. Bevares, det ER dyrt, men vi kommer helt sikkert igen.

Lækker indretning, god plads, ingen støjgener og en morgenmadsbuffet der er en stående klapsalve værdig.

Overnattede: november 2017, rejste som par
1  Tak, Sandsigersken
Anmeldt 27. november 2017 fra mobile enheder

På en tur til København havde vi bestemt os for at se når julebelysningen tændes på hotelfacaden. Den samme ide havde en 20 - 30 andre også fået, så der var trængsel på torvet. Det var et flot scenarie da lyset kl. 17.00 blev tændt, og ventetiden var det hele værd. Meget flot.

Overnattede: november 2017, rejste som par
1  Tak, Flemming l
Anmeldt 9. november 2017

Hotellet er placeret ved Kgs. Nytorv, som er et sted, der er omringet af gode restauranter. Her kan Fiat, Geist og mange andre nævnes. Derudover er hotellet smukt - både udvendigt såvel som indvendigt.

• Overnattede: oktober 2017, rejste som par
1  Tak, _madsstagensen