“Ubegribelig perfektion!”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 4 websites mere!
Hotel D'Angleterre
Vurderet som nr. 1 ud af 118 hoteller i København
Anmeldt 20. december 2016 fra mobile enheder

Vi har Boet på 5-stjernet i Dubai, London, Berlin og Barcelona. Men INTET slår d'Angleterre.

Fra du kommer ind af døren og til du forlader stedet føler du dig som kongelig og bliver behandlet ligeledes.

Personalet er fantastisk og ved lige nøjagtigt hvornår de skal nærme sig og hvornår de skal holde sig tilbage. Høflige og meget veluddannede. Toppen af poppen.

Værelserne i verdensklasse og indretningen af selvehotellet er så smagfuldt udført at intet vender forkert.

Pool og spa området ligeledes helt utroligt. Alt var helt i top.

Marchal restauranten rigtig god. Eneste lille fejl (på hele opholdet) var en hummer der var under tilberedt. Det kan man se igennem fingre med når alt andet var PERFEKT og uden sidestykke.

Tak, d'Angleterre. Det var ikke vores sidste besøg.

Overnattede: December 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Mikkel T
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 19. december 2016 fra mobile enheder

Super perfekt sted. Alt var i orden. Perfekte receptionister, tjenere m.v, det eneste minus jeg kunne finde var, at der ikke var en dispenser med håndlotion på toiletterne.
Men kan klart ANBEFALES - ikke sidste gang jeg besøger stedet

Overnattede: December 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Karen K
Anmeldt 4. december 2016 fra mobile enheder

100% gennemført modtagelse. Følte os virkeligt velkomne under hele opholdet. Betjeningen var absolut 1. klasse. Vi deltog i firma-julefrokost. Maden under frokosten var udsøgt, vel lavet og passende til arrangementet. Morgenbuffeten var værd at vente på, Ca 10 minutter. Faciliteterne bar tydeligt præg af høj kvalitet samt en god vedligeholdelsesstandard.

Overnattede: December 2016, rejste som par
Tak, Preben N
Anmeldt 20. november 2016 fra mobile enheder

Det var god oplevelse og fantastisk. Det var meget flot dekoration til jul. Det var en fint oplevelse. Vi var gået og nyde turen hele og gå på op dage. Det var mange mange tourister. Det var solskin vejr.

Overnattede: November 2016, rejste som par
1  Tak, nisalundgren
Anmeldt 18. oktober 2016

Super lækker mad. Imponerende anrettet. Lidt irriterende betjening. Ikke mange gæster. Personalet havde meget plettede dragter på, som ikke så ud som om de var personlig tiltænkt. Vi havde et dejligt bord ved vinduet ud til Kgs. Nytorv. Herlig oplevelse. Perfekt placering

Overnattede: Oktober 2016, rejste med familie
Tak, britt t
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i København
Indre By
Absalon Hotel
Nr. 6 af 118 i København
2.033 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel D'Angleterre? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel D'Angleterre

Adresse: Kongens Nytorv 34, København 1050, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > København > Indre By
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Restaurant Roomservice Spa Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang Lufthavnstransport
Hotelstil:
Nr. 1 romantisk hotel i København
Nr. 1 spahotel i København
Nr. 1 luksushotel i København
Nr. 1 familiehotel i København
Nr. 1 forretningshotel i København
Prisområde: 3.088 kr.-9.231 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:5 stjerner — Hotel D'Angleterre 5*
Antal værelser: 90
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
I mere end et kvart årtusinde har d’Angleterre ligget på Kongens Nytorv i hjertet af København. Hotellet har dannet ramme om legendariske politiske og nationale begivenheder op igennem Danmarks historie. Hotel d’Angleterre blev etableret i 1755 og er som legendarisk københavnsk institution berømt for sin elegance, luksus og stil. Hotellet har gennemgået en forvandling og er med udgangspunkt i stedets rige historie blevet relanceret som et revitaliseret grand palais. Hotellets historie og stil komplementeres med nye og intuitive servicetilbud, der taler til tidens raffinerede rejsende. ... mere   mindre
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med TripOnline SA, så du med ro i sindet kan reservere på Hotel D'Angleterre. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
d Angleterre Hotel Copenhagen

Er dette din TripAdvisor-registrering?