Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Vil du have de laveste hotelpriser? Du er kommet til det rette sted. Vi tjekker mere end 200 websteder for dig.

“Ubegribelig perfektion!” 5 ud af 5 bobler
Anmeldelse af Hotel D'Angleterre

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
Hotel D'Angleterre
Vurderet som nr. 1 ud af 117 hoteller i København
Vodskov
61 anmeldelser
7 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 23 nyttige stemmer
“Ubegribelig perfektion!”
5 ud af 5 bobler Anmeldt 4 uger siden fra mobile enheder

Vi har Boet på 5-stjernet i Dubai, London, Berlin og Barcelona. Men INTET slår d'Angleterre.

Fra du kommer ind af døren og til du forlader stedet føler du dig som kongelig og bliver behandlet ligeledes.

Personalet er fantastisk og ved lige nøjagtigt hvornår de skal nærme sig og hvornår de skal holde sig tilbage. Høflige og meget veluddannede. Toppen af poppen.

Værelserne i verdensklasse og indretningen af selvehotellet er så smagfuldt udført at intet vender forkert.

Pool og spa området ligeledes helt utroligt. Alt var helt i top.

Marchal restauranten rigtig god. Eneste lille fejl (på hele opholdet) var en hummer der var under tilberedt. Det kan man se igennem fingre med når alt andet var PERFEKT og uden sidestykke.

Tak, d'Angleterre. Det var ikke vores sidste besøg.

Overnattede December 2016, rejste på forretning

• Placering
    5 ud af 5 bobler
    4 ud af 5 bobler
    5 ud af 5 bobler
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (4)
Dato | Vurdering
25 anmeldelser
3 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
5 ud af 5 bobler Anmeldt 4 uger siden fra mobile enheder

Super perfekt sted. Alt var i orden. Perfekte receptionister, tjenere m.v, det eneste minus jeg kunne finde var, at der ikke var en dispenser med håndlotion på toiletterne.
Men kan klart ANBEFALES - ikke sidste gang jeg besøger stedet

Overnattede December 2016, rejste på forretning
Tak, Karen K
10 anmeldelser
4 anmeldelser af hoteller
5 ud af 5 bobler Anmeldt 4 december 2016 fra mobile enheder

100% gennemført modtagelse. Følte os virkeligt velkomne under hele opholdet. Betjeningen var absolut 1. klasse. Vi deltog i firma-julefrokost. Maden under frokosten var udsøgt, vel lavet og passende til arrangementet. Morgenbuffeten var værd at vente på, Ca 10 minutter. Faciliteterne bar tydeligt præg af høj kvalitet samt en god vedligeholdelsesstandard.

Overnattede December 2016, rejste som et par
Tak, Preben N
Danmark
32 anmeldelser
7 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 51 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 20 november 2016 fra mobile enheder

Det var god oplevelse og fantastisk. Det var meget flot dekoration til jul. Det var en fint oplevelse. Vi var gået og nyde turen hele og gå på op dage. Det var mange mange tourister. Det var solskin vejr.

Overnattede November 2016, rejste som et par
1 Tak, nisalundgren
København, Danmark
5 anmeldelser
2 ud af 5 bobler Anmeldt 18 oktober 2016

Super lækker mad. Imponerende anrettet. Lidt irriterende betjening. Ikke mange gæster. Personalet havde meget plettede dragter på, som ikke så ud som om de var personlig tiltænkt. Vi havde et dejligt bord ved vinduet ud til Kgs. Nytorv. Herlig oplevelse. Perfekt placering

Overnattede Oktober 2016, rejste med familie
Tak, britt t
Skanderborg, Danmark
32 anmeldelser
9 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 14 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 5 september 2016

Vi blev modtaget med smil og god service af dørmanden !

Der entlig ikke så meget dårligt at sige om dette sted, værelser lever helt op til standarten, en ting skal dog fremhæves ved værelserne og det er Badeværelset dejligt stort rent og så er der tryk på vandet og det varme vand er i hanen med det samme helt perfekt...

Men Men Men der er et par steder hvor dette dejlig Hotel ikke lever op til den pris og standart de ellers har.
Morgenmaden er skuffende personalet er stresset og glemmer bestillinger her mangler ro og over blik .
Morgen Buffen var virklig skuffende, Pandekagerne var tøre og kolde der mangler skære ost der var kun 1 type skæreost og den var tydeligvis fra en stor industripakke hvor osten er skåret ud og vakuum pakket langt fra Hotellets standart og gede osten som skulle skæres med kniv var ikke tildækket så alle der skulle skære lidt ost måtte holde osten med deres bare hænder DET ER BARE IKKE GODT NOK stor smitte Farre og så ulækkert .....
det var ikke muligt at bestille alm filter kaffe så alt i alt meget skuffet over morgenmaden.

Lørdag eftermiddag ville vi nyde en øl på Hotellets bar hvor det også er mulige at side ude som vi så valgte, vi fik hurtig vores drikke vare men her efter forsvandt tjener og andet personale efter noget tid ville vi gerne bestille noget vin men ja vi ventede forgæves for der var intet personale at se, efter ca 20 min måtte jeg rejse mig og gå ind for at finde personale jeg stod ved baren men intet personale udover en tydeligvis alt for ung tjener der var optaget med at samtale pjatte med et par gæster istedet for at servicer men det er jo ikke nemt for denne ene personale at være over det hele.
så må indrømmer at vi ikke føler vores oplevelse med dette sted svare til den pris vi betalte så om vi vil komme igen nej det tror jeg ikke der er flere Hoteller i københavn der har højre standart ...

Værelsestip: spar morgen maden og spis ude i byen
Vis flere værelsestip
12 anmeldelser
6 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 18 juli 2016 fra mobile enheder

Vi havde en dejlig nytårsaften 13/14 og prøvede at gentage det i 15 men der var standarden faldet . Suiten som vi havde var begge gange stor og flot indrettet og smukt . Og dejligt med udsigt over Kongens Nytorv da vi så fyrværkeriet .
Suiterne er okay størrelse og pænt indrettede .
Deres restaurant laver super mad samt morgenmad's buffet er med stort udvalg .

Overnattede December 2015, rejste som et par
1 Tak, Ilse N
Vanløse, Danmark
23 anmeldelser
9 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 18 juli 2016

En fantastisk god oplevelse. Super god betjening af meget venlige "piger". Den samme tjener, som vi havde talt med i telefon dagen før, hvor vi reserverede bord og allerede der kunne få at vide, hvad menuen evt. kunne blive. Den levede til fulde op til forventningerne.

• Overnattede Juli 2016, rejste med venner
      Værdi
      Sted
      Service
1 Tak, Lonenetteberghansen
1 anmeldelse
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
3 ud af 5 bobler Anmeldt 23 maj 2016 fra mobile enheder

Har nu efterhånden brugt mange timer på overnatninger i verden men stedet her er altid skønt!
Dog skuffer finish mig
Salpeter vælter ud af fliser i bruser
Løse kontakter i badeværelse
Fugt/ kondens løber på paneler ses fler steder
Alle pære er max støvet i lamperne
Afslået hjørner på væg grundet maniske har set at folk her slår deres tasker i mod hvergang !

Service super men et hotel i den klasse skal finish være noget bedre!!

Overnattede Maj 2016, rejste på forretning
2 Tak, Claus C
7 anmeldelser
5 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 21 maj 2016

dejligt hotel , smukke værelser,og en fantastisk bar, med et venligt personale, der er en dejlig pool i kælderen, dette hotel er virkelig fantastisk, man er ikke i tvivl om det er en klasse for sig selv.

Overnattede April 2016
Tak, Andre G
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i København
Absalon Hotel
Nimb Hotel
Nr. 10 af 117 i København
4.5 ud af 5 bobler 335 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel D'Angleterre? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel D'Angleterre

Ejendom: Hotel D'Angleterre
Adresse: Kongens Nytorv 34, København 1050, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > København > Indre By
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Restaurant Roomservice Spa Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang Lufthavnstransport
Hotelstil:
Nr. 1 spahotel i København
Nr. 1 forretningshotel i København
Nr. 1 luksushotel i København
Nr. 1 romantisk hotel i København
Nr. 1 familiehotel i København
Prisklasse (pr. overnatning): 3.211 kr.-8.230 kr.
Hotelklasse:5 stjerner — Hotel D'Angleterre 5*
Antal værelser: 90
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
I mere end et kvart årtusinde har d’Angleterre ligget på Kongens Nytorv i hjertet af København. Hotellet har dannet ramme om legendariske politiske og nationale begivenheder op igennem Danmarks historie. Hotel d’Angleterre blev etableret i 1755 og er som legendarisk københavnsk institution berømt for sin elegance, luksus og stil. Hotellet har gennemgået en forvandling og er med udgangspunkt i stedets rige historie blevet relanceret som et revitaliseret grand palais. Hotellets historie og stil komplementeres med nye og intuitive servicetilbud, der taler til tidens raffinerede rejsende. ... mere   mindre
Også kendt som:
d Angleterre Hotel Copenhagen

Er dette din TripAdvisor-registrering?