karatehusth
Frederikshavn, Danmark

Rigtig godt sted

Anmeldelse af Copenhagen Strand
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 25. maj 2024
God beliggenhed . God service . God morgen buffe . Det personale vi havde kontakt med var smilende og hjælpsom og spurgte ind til om de kunne gøre noget for vores ferie blev ekstra god . Og om vi havde en god ferie og oplevelser
Dato for ophold: maj 2024
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede 27. maj 2024
Kære karatehusth,

Mange tak for din overnatning på Copenhagen Strand, og for din anmeldelse af vores hotel.

Vi er meget glade for at læse at I havde et godt ophold, og vi sætter stor pris på de venlige ord om hotellet.

Vi håber på at kunne få fornøjelsen af at byde jer velkommen igen ved lejlighed.

2.082 kr.
  • Priceline
2.3 km fra Copenhagen Strand
Vis flere hoteller i København
Anmeldt d. 22. maj 2024

Copenhagen strand på en sommerdag er helt fantastisk især fordi man kan tage de fine strandstole med helt ud til kajkanten.

Dato for ophold: maj 2024
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, hbb615
Guest Relations STR, Gæsteservice/reception hos Copenhagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. maj 2024

Kære hbb615,

Anmeldt d. 29. april 2024

Fint hotel, god lokation, lettere mangelfuld rengøring. Der var feks væsket sprøjtet op af væggen, som ikke var rengjort.
Vi fik et værelse ud mod gaden i stuen etagen på trods af at have bedt om et stille værelse. Værelset var lige op af en port, som larmede en del, hvilket var lettere irriterende når man have fået afsat børn og glædede sig til en rolig nat.

Dato for ophold: april 2024
Tak, thomaschrfrederiksen
Guest Relations STR, Guest Services / Front Office hos Copenhagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. maj 2024

Kære thomaschrfrederiksen,

Mange tak for jeres ophold på Copenhagen Strand og for at dele jeres feedback med os.
Det glæder os at høre at I havde et godt ophold og nød vores centrale beliggenhed.

Vi beklager dog dybt de udfordringer I oplevede med rengøringen på jeres værelse. Det er ikke den standard vi stræber efter, og vi vil sørge for at gøre den rette afdeling opmærksom på dette for at sikre, at det ikke sker igen.

Desuden beklager vi, at I fra værelset var forstyrret af støj. Vi forstår, hvor vigtigt det er at få en god nats søvn og vi vil tage jeres kommentarer til efterretning og gøre vores bedste for at sikre, at lignende situationer kan undgås i fremtiden.

Endnu en gang, mange tak for jeres anmeldelse.
Vi håber at I har lyst til at besøge os igen ved en anden lejlighed. Vi vil gøre vores bedste for at sikre jer et godt ophold.

Anmeldt d. 1. april 2024

Venlig og behagelig velkomst. Hyggeligt indrettet hotel, rent og pænt, og man sover godt. Ingen støj skønt midt i København med masser af gadeliv i Nyhavn. God service, lækker morgenbuffet og fantastisk beliggenhed.

Dato for ophold: marts 2024
Tak, kkravndiv
Guest Relations STR, Guest Services / Front Office hos Copenhagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. april 2024

Kære kkravndiv,

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med os på Copenhagen Strand.
Vi er glade for at høre, at du nød dit ophold og en fredfyldt nats søvn trods vores centrale placering i byen.

Tak for at fremhæve vores morgenmad, service og vores hyggelige indretning. Det glæder os at det levede op til forventningerne.

Vi håber at have fornøjelsen af at byde dig velkommen snart igen.

Anmeldt d. 28. marts 2024

Fantastisk hotel, flot service, og et helt fantastisk morgen buffet
Jeg kan varmt anbefale hotellet, betjening var høflig, og der var ikke noget som de ikke kunne svare på vi lånte en paraply uden beregning

Dato for ophold: marts 2024
Tak, r0edvig
Guest Relations STR, Guest Services / Front Office hos Copenhagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. marts 2024

Kære r0edvig,

Mange tak for dit ophold på Copenhagen Strand.
Vi sætter utrolig meget pris på din tilbagemelding, og er glade for at høre du havde et dejligt ophold, og vi tager alle de skønne ord omkring vores hotel, service og morgenmad til os.

Vi ser frem til at kunne byde jer velkommen igen ved lejlighed.

Guest relations

Anmeldt d. 26. februar 2024

Vi var på en weekendtur til København og valgte at bo på Copenhagen Strand som vi har overrnattet på en del gange.
Det kan helt klaret anbefales, da personalet er fantastisk, morgenmaden lækker, beliggenheden af hotellet i top og at vi fik værelset allerede da vi ankom klokken 11:00.
Alt i alt en perfekt.

Dato for ophold: februar 2024
Tak, Nisserne3650
Guest Relations STR, Guest Services / Front Office hos Copenhagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. marts 2024

Kære Nisserne3650,

Tusinde tak for at dele jeres skønne anmeldelse om jeres ophold hos os.

Vi sætter stor pris på vores tilbagevendende gæster og er glade for jeres rosende ord om vores personale, morgenmad og beliggenhed.

Det er ikke altid muligt for os at tilbyde tidligt check-in, men de dage hvor vi kan, er vi glade for at kunne glæde vores gæster som ankommer tidligt med dette.

Vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage en anden gang.