139 $
Expedia.com135 $
Orbitz.com136 $
getaroom.com182 $
Anmeldt d. 14. marts 2021 fra mobile enheder

Sidder netop nu på hotelværelset og nyder morgenen sammen m min søn. Vi har fået skøn morgenmad fra den super søde pige i receptionen, som vi tog med op på vores værelse. Udenfor blinker solen i Københavns Havn.
Værelset er dejligt, med strejf af dansk møbeldesign (er ikke ekspert, med det ligner Børge Mogensen). Badekarret er en luksus jeg nyder på et hotelværelset, og så en dejlig dyne :-)
Det bedste ved hele oplevelsen er nok mødet med personalet, hyggelige at tale med og meget servicemindede, vi lånte f.eks. et spil kort så min søn og jeg kunne spille 500 (jeg tabte).

Dato for ophold: marts 2021
Tak, MartinBille
Guest Relations STR, Guest Services / Front Office hos Copenhagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. marts 2021

Kære MartinBille,
mange tak for at I overnattede på Copenhagen Strand og tog jer tid til at dele jeres oplevelse.
Vi er glade at nød jeres ophold og vores morgenmad, og vi vil dele rosen af vores søde, hyggelige og servicemindede kollegaer. Vi håber at vi kan byde jer velkommen tilbage.
Venlig hilsen
Thomas Andersen
Guest relations coordinator

Anmeldt d. 21. februar 2021

Dejligt ophold på Copenhagen Strand. Familieværelse som faktisk er to tilstødende værelser med dør imellem. Badekar, plads nok, super beliggenhed, venligt personale. Rigtig rart med et lille afbræk i Corona-livet. Vi var afsted to voksne og to små børn. Take away aftensmad leveret direkte til værelset. Genialt med små børn som alligevel ikke gider sidde stille på restaurant.
Det må gøres igen. Prisen var fair og kunne næsten ikke findes bedre andre steder.

Dato for ophold: februar 2021
Tak, ljarlnaes
Guest Relations STR, Guest Services / Front Office hos Copenhagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. februar 2021

Mange tak for at I overnattede på Copenhagen Strand og tog jer tid til at skrive en anmeldelse! Vi er glade for at I nød jeres ophold, vi vil dele jeres ros af med vores kollegaer.

Vi ønsker jer et dejligt forår, og håber på at få lov til at byde jer velkommen tilbage ved senere lejlighed.

COPENHAGEN STRAND
Annika June Jones

Anmeldt d. 15. februar 2021

Havde en super dejlig og afslappet oplevelse på dette rene, pæne og hyggelige hotel, der ligger perfekt ift. oplevelser og gåture i København. På trods af COVID-19 restriktioner, var der dejlig morgenmad, som vi hentede på en bakke i receptionen.

Dato for ophold: februar 2021
Tak, AsgerDenmark
Guest Relations STR, Guest Services / Front Office hos Copenhagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. februar 2021

Kære Asger

Endnu engang tak for at tage jer tid til at dele jeres oplevelse med os.

Vi håber på at kunne byde jer velkommen tilbage igen på Copenhagen Strand.

Annika Jones

Anmeldt d. 4. januar 2021

Fint ophold, men piv utætte vinduer hvor vinden blæste direkte ind. Manglede noget rengøring, der lå grannåle i skabet og manglede opfyldning i minibaren/te-køkkenet. Det var tydeligt at ambitionen om at gøre ekstra rent pga. corona slet ikke var opfyldt.

Dato for ophold: december 2020
Tak, pa2021
Guest Relations STR, Guest Services / Front Office hos Copenhagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. januar 2021

Kære Poul

Tak for din anmeldelse endnu engang. Vi er i gang med at behandle din henvendelse og du vil høre tilbage fra os snarest.

Hav en god dag.

COPENHAGEN STRAND
Annika June Jones

Anmeldt d. 16. december 2020

Det dejligt stille og super hyggelig hotel tæt på Nyhavn og Kgs Nytorv i lækker stil
Super pro personale og en oplevelse i sær klasse og alle skulle prøve bare en gang
Cool nordisk værelser med et lækker badeværelse

Dato for ophold: december 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, mikaelhoffensetz
Guest Relations STR, Guest Services / Front Office hos Copenhagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. december 2020

Kære Mikaelhoffensetz,
Vi er glade for at I nød jeres ophold, og vil dele jeres ros af vores personale med vores kolleager. Vi håber at vi kan byde jer velkommen tilbage.
Venlig hilsen
Thomas Andersen