139 $
Expedia.com136 $
Orbitz.com136 $
getaroom.com182 $
Anmeldt d. 4. januar 2021

Fint ophold, men piv utætte vinduer hvor vinden blæste direkte ind. Manglede noget rengøring, der lå grannåle i skabet og manglede opfyldning i minibaren/te-køkkenet. Det var tydeligt at ambitionen om at gøre ekstra rent pga. corona slet ikke var opfyldt.

Tak, pa2021
Guest Relations STR, Guest Services / Front Office hos Copenhagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. januar 2021

Kære Poul

Tak for din anmeldelse endnu engang. Vi er i gang med at behandle din henvendelse og du vil høre tilbage fra os snarest.

Hav en god dag.

Med venlig hilsen
COPENHAGEN STRAND
Annika June Jones
Bookingchef

Anmeldt d. 16. december 2020

Det dejligt stille og super hyggelig hotel tæt på Nyhavn og Kgs Nytorv i lækker stil
Super pro personale og en oplevelse i sær klasse og alle skulle prøve bare en gang
Cool nordisk værelser med et lækker badeværelse

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, mikaelhoffensetz
Guest Relations STR, Guest Services / Front Office hos Copenhagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. december 2020

Kære Mikaelhoffensetz,
mange tak for at I overnattede på Copenhagen Strand og tog jer tid til at dele jeres oplevelse.
Vi er glade for at I nød jeres ophold, og vil dele jeres ros af vores personale med vores kolleager. Vi håber at vi kan byde jer velkommen tilbage.

Anmeldt d. 16. december 2020

Dejligt stort værelse, hvor der stod en flaske bobler til os ved ankomst. Grundet COVID 19 var der ikke mange mennesker, men hotellet virkede stort og lækkert, med en fin bar.
Gode senge, god udsigt til vandet og tæt ultra tæt på Nyhavn.

Ikke meget jeg kan klage over.

Tak, Juncker

Kære Juncker,
Vi er glade for at I nød jeres ophold og vi håber at vi kan byde jer velkommen tilbage.

Anmeldt d. 10. december 2020

Hotellet ligger tæt på gode oplevelsesmuligheder, både hvad angår mad og kultur, og har man shoppet, kan man hurtigt komme tilbage med sine indkøb og så af sted igen. Hotellet har en behagelig atmosfære.

Tak, dianemthomsen
Guest Relations STR, Guest Services / Front Office hos Copenhagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. december 2020

Kære Diane

Endnu engang mange tak for at I overnattede på Copenhagen Strand og tog jer tid til at dele jeres oplevelse med os.
Vi vil dele jeres ros med vores kollegaer. Vi håber at vi snart kan byde jer velkommen tilbage igen - hvis det ikke bliver inden jul og nytår, vil vi benytte lejligheden til at ønske jer en glædelig jul og godt nytår.

Med venlig hilsen
COPENHAGEN STRAND
Annika June Jones
Bookingchef

Anmeldt d. 5. december 2020

Alt var perfekt, specielt venligt personale alle steder , morgenmad og servering var helt i top ,værelserne var helt i top også rengøringen. Og beliggenheden var det bedste i København vi har kun godt at sige om vores ophold. Og kommer gerne igen en anden gang. Så vi håber det bedste for jer i det nye år. Og at i kommer godt igennem disse Coronatider

Dato for ophold: november 2020
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, kmbe2020
Guest Relations STR, Guest Services / Front Office hos Copenhagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. december 2020

Kære Kenneth,
Vi er glade for at I nød jeres ophold og vores morgenmad og gode beliggenhed. Vi vil dele jeres ros af vores venlige personale med vores kollegaer, og håber at vi kan byde jer velkommen tilbage.