Anmeldt d. 18. januar 2020

Vi har boet på utallige hoteller over hele verden og mange af dem 5 og 6 stjernede. Men Starnd kan måle sig med dem og til en meget fornuftig pris. Beliggenheden er perfekt lige i hjertet af København

Tak, Helle H
Guest_Relations_STR, Gæsteansvarlig hos Copenhagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. januar 2020

Kære Helle H.
Tak for at overnatte på Copenhagen Strand. Vi er rigtig glade for at modtage jeres rosende ord på jeres ophold.
Vi er glade for I havde et godt ophold hos os og kunne lide vores beliggenhed.

Det vil være en fornøjelse at kunne byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Anmeldt d. 13. januar 2020

Hyggeligt hotel med god atmosfære. Rent og pænt værelse med relativt nye møbler og herunder en god seng. Lækker morgenmad. Smilende og venligt personale. God beliggenhed. Dejligt ophold. Vi kommer igen.

Tak, Sherpa12811650806
Guest_Relations_STR, Gæsteansvarlig hos Copenhagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. januar 2020

Kære Sherpa12811650806.
Tak for at overnatte på Copenhagen Strand og for at tage jer tid til at skrive om jeres ophold.
Vi er glade for at læse I var tilfredse med vores værelser, møbler, morgenmad samt personale og service. Tak for de rosende ord.

Vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed!

Anmeldt d. 9. januar 2020

Rigtig lækkert hotel med venligt personale, flot interiør, god beliggenhed og så havde det bare det ekstra, man ikke kan sætte ord på. Lidt små dobbeltværelser, men jeg var kun mig og havde bare bestilt enkelt, men blev opgraderet, så det var fint til mig.

Tak, Rehni
Guest_Relations_STR, Gæsteansvarlig hos Copenhagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. januar 2020

Kære Rehni.
Tak for at overnatte på Copenhagen Strand.
Vi er glade for at modtage din feedback på opholdet. Det er en fornøjelse at læse du var tilfreds med vores service, personale og det ekstra!

Vi håber på at kunne byde dig velkommen tilbage ved lejlighed.

Anmeldt d. 14. december 2019

Fantastisk centralt beliggende hyggeligt hotel. Fine værelser til både weekend eller forretningsrejse.
Afvekslende buffet som tilgodeser alle ønsker og behov Rolige værelser uden støj udefra. OGikke mindst smilende og imødekommende personale gør ophold på hotellet fantastisk

Dato for ophold: december 2019
Tak, ulr786
Guest_Relations_STR, Gæsteansvarlig hos Copenhagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. december 2019

Kære ulr786.
Tak for at overnatte på Copenhagen Strand og for at skrive om jeres ophold.
Vi er glade for I havde en god oplevelse hos os og kunne lide vores værelser, morgenmad og personale.
Tak for dele den rosende feedback med os!

Vi håber på at kunne byde jer velkommen tilbage ved lejlighed. Vi ønsker jer en glædelig jul.

Anmeldt d. 11. december 2019

Jeg overnatter og bor helst på Copenhagen Strand når Jeg er i KBH. Grunden er det helt exceptionelt søde rare og hjælpsomme personale i hele hotellet. Beliggenheden er også dejligt centralt tæt på Nyhavn etc. Den sædvanlige restaurant Manager Helle er så servant, sød og goodlooking at man tænker: "Gid det var hende der vartede mig op til daglig" Receptionisterne siger altid hej med et stort smil. Man er virkelig velkommen. Bedste hotelpersonale Jeg nogensinde har mødt!

Dato for ophold: december 2019
Tak, 433sol
Guest_Relations_STR, Gæsteansvarlig hos Copenhagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. december 2019

Kære 433sol.
Tusind tak for at være tilbagevendende gæst på Copenhagen Strand. Vi sætter stor pris på din loyalitet og din fine ros til vores personale og ikke mindst vores Restaurant Manager Helle! Vi er altid glade for, når du vender retur til os!
Vi tillader os at dele din ros med hele teamet.

Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage på Copenhagen Strand og ønsker dig en rigtig god dag.