“Skuffet ”
Anmeldelse af Mexihagen

Mexihagen
nr. 2.343 af 2.998 Restauranter i København
Anmeldt 6. oktober 2023

Så et indslag på Kosmopol/Tv2 og tænke at det MÅTTE jeg bare prøve. Restauranten på Amager så så kedelig ud at vi tog til Nørrebro. I indslaget på TV så der hyggeligt ud med borde som var overdækket.
Virkeligheden var regnvåde borde og bænke og en sammenrullet markise. Personalet i alle de foodtrucks der var havde tydeligvis ingen interesse i det uden for deres egen lille verden så det blev en stående middag ude i mørket.
Maden smagte godt men deres guacamole var smagsløs - en stor skuffelse og salsaen - den er ikke værd at nævne. Generelt var jeg skuffet og kunne slet ikke genkende noget som helst fra tv indslaget. Been there - done that… desværre

Dato for besøg: oktober 2023
    • Stemning
Tak, Kim B

Anmeldt 12. august 2023

De kom for sent, havde ikke det aftalte mad med med, var umulige at få fat på og vi betalte 280,- pr kuvert for de dårligste tacos jeg nogensinde har fået. De levede slet ikke op til det, man plejer at få hos Mexihagen. Efterfølgende klagede vi og efter et langtrukket tovtrækkeri, fik vi ingen anden kompensation end et gavekort til tacos.
Bestil ikke deres foodtruck!!!! Jeg vedhæfter er billede af det vi fik serveret for 280,- til festen.

Dato for besøg: maj 2023
Tak, Sofie N
Anmeldt 11. juli 2023

Havde købt deals og havde gode forventninger . MEN Maden opleves jævn trist og flydende ikke som billeder fremviste. Er skuffet og selv til halv pris vil jeg ikke
købe det igen

Dato for besøg: juli 2023
Tak, maikeno183
Anmeldt 31. marts 2023

Lækker mad, knap så lækker service. Drengene var ubehøvlet og slet ikke serviceminded. Øv at ens oplevelse skal ødelægges grundet dårligt personale..

Dato for besøg: marts 2023
Tak, Natalie N
Anmeldt 26. marts 2023

De er virkelig uprofessionelle har ikke styr på noget som helst, havde bestilt mad til en stor fest, skrev utallige mails til dem om at få en ordrebekræftelse men der skete ikke noget
Men dagen før vi skulle have maden, modtager vi en mail om at de ikke kunne levere det som vi havde bestilt.
Bestil aldrig mad derfra som er ud af huset

Dato for besøg: marts 2023
Tak, Maria R

Rejsende, der kiggede på Mexihagen, kiggede også på

Har du været i Mexihagen? Fortæl om dine oplevelser!