ProfilHotels Mercur Hotel
Vis priser
Kan du lide at spare penge? Vi søger på op til 200 websites for at finde de laveste priser
Imperial Hotel(København)
  • Roomservice
Hotel Astoria(København)
  • Bar/lounge
Anmeldt for 5. juni 2017

Gode men små værelser med gode senge. Værelserne var renoveret inden for nyere tid og var pæne. Gange og elevator var slidt. Morgenmad var OK. Vil overveje de nye hoteller i Ørestaden hvor metroen kører lige til døren.

• Overnattede: juni 2017, rejste som par
Tak, tkmadsen
Anmeldt for 9. april 2017

Vi var 8 personer der boede på hotel Mercur i hjertet af København. Blot 400 M. Fra Hovedbanegården, og med vesterport station lige uden for døren

Værelserne var fine og sovecomforten i top og der er gratis Wi-Fi.
Til trods for placeringen af Vesterport station på den anden side af vejen, generede det på ingen måde nattesøvnen.

Morgenmaden er superlækker og alsidig og personalet smilende og venligt.

Hotellet har ordnede forhold for personalet, hvilket absolut er et stort plus.

Dejligt ophold, kommergerne igen..

• Overnattede: april 2017, rejste med venner
Tak, Lundinho
Anmeldt for 21. marts 2017 fra mobile enheder

Hotellet ligger centralt i København og der er rig mulighed for parkering (Q-Park) i kælder bag hotellet. Hotellet er pænt og rent. Nogle mener at sengene er bløde, måske for bløde, men jeg sov, for første gang i lang tid, gennem hele natten.
Værelserne og toilettet var pænt og rent.

Morgenmaden var lækker og havde noget for alle.

Jeg ville helt sikkert komme igen

Overnattede: marts 2017, rejste med familie
Tak, GastroDeLux
Anmeldt for 17. februar 2017

Ja, mange ting på hotellet bærer præg af slid. Nej, hotellet får aldrig en designpris. Men til gengæld er alt i orden. Tingene fungerer, morgenmaden er udmærket, beliggenheden er helt i top og prisen er rimelig. Vi kommer gerne igen.

• Overnattede: februar 2017, rejste med familie
Tak, Troels P
Anmeldt for 15. januar 2017

Mercur er centralt beliggende, venlig servicering og meget pæne værelser. Nogen gange lidt støj fra togene - men ikke voldsomt generende. Morgenmaden er fin. Har boet der flere gange - meget pænt mellemklassehotel - og ofte gode priser

• Overnattede: januar 2017, rejste alene
Tak, Anne Møller L