“Udemærket hotel centralt”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 11 websites mere!
ProfilHotels Mercur Hotel
Vurderet som nr. 59 ud af 118 hoteller i København
Anmeldt 14. juni 2017

Ganske udemærket hotel med en super beliggenhed i det centrale København.

Positive:
Pænt og rent værelse
Ingen larm fra gaden (Boede ind til gården).
Kaffe sæt på mit værelse
Super service og velkomst - Alle hilste og var søde.
Fedt at der er en tennisbane i baggården - brugte den dog ikke.
Morgenmaden var fin.

Knapt så positivt:
Puderne er ikke af god kvalitet
Boede ved siden af elevator - En del lyde (Måske fra elevator).
TV'et havde også lidt kanalforstyrrelser samt manglede et par kanaler.
Mangler rengøring i vindueskarmen i morgenmadsrestauranten - En del små døde dyr.

Overordnet synes jeg der var for lyt på det værelse jeg havde i forhold til lyde fra hotellet. Betalte en høj pris for et elevatorværelse.

• Overnattede: Juni 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Nikolaj H

Anmeldt 5. juni 2017

Gode men små værelser med gode senge. Værelserne var renoveret inden for nyere tid og var pæne. Gange og elevator var slidt. Morgenmad var OK. Vil overveje de nye hoteller i Ørestaden hvor metroen kører lige til døren.

• Overnattede: Juni 2017, rejste som par
Tak, tkmadsen
Anmeldt 9. april 2017

Vi var 8 personer der boede på hotel Mercur i hjertet af København. Blot 400 M. Fra Hovedbanegården, og med vesterport station lige uden for døren

Værelserne var fine og sovecomforten i top og der er gratis Wi-Fi.
Til trods for placeringen af Vesterport station på den anden side af vejen, generede det på ingen måde nattesøvnen.

Morgenmaden er superlækker og alsidig og personalet smilende og venligt.

Hotellet har ordnede forhold for personalet, hvilket absolut er et stort plus.

Dejligt ophold, kommergerne igen..

• Overnattede: April 2017, rejste med venner
Tak, Lundinho
Anmeldt 21. marts 2017 fra mobile enheder

Hotellet ligger centralt i København og der er rig mulighed for parkering (Q-Park) i kælder bag hotellet. Hotellet er pænt og rent. Nogle mener at sengene er bløde, måske for bløde, men jeg sov, for første gang i lang tid, gennem hele natten.
Værelserne og toilettet var pænt og rent.

Morgenmaden var lækker og havde noget for alle.

Jeg ville helt sikkert komme igen

Overnattede: Marts 2017, rejste med familie
Tak, GastroDeLux
Anmeldt 17. februar 2017

Ja, mange ting på hotellet bærer præg af slid. Nej, hotellet får aldrig en designpris. Men til gengæld er alt i orden. Tingene fungerer, morgenmaden er udmærket, beliggenheden er helt i top og prisen er rimelig. Vi kommer gerne igen.

• Overnattede: Februar 2017, rejste med familie
Tak, Troels P
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i København
Good Morning Copenhagen Star
Hotel Copenhagen Crown
Nr. 62 af 118 i København
748 anmeldelser
Vis priser

Har du været i ProfilHotels Mercur Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om ProfilHotels Mercur Hotel

Adresse: Vester Farimagsgade 17, København 1606, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > København > Indre By
Faciliteter:
Bar/lounge Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Suiter
Hotelstil:
Vurderet som nr. 59 ud af 118 hoteller i København
Prisområde: 572 kr.-2.092 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — ProfilHotels Mercur Hotel 3*
Antal værelser: 119
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
Copenhagen Mercur Hotel er beliggende på Vesterbro, lige ved Vesterport Station, Københavns mest energiske og pulserende distrikt. Med mindre end 10 minutters gang til blandt andet Rådhuspladsen, Strøget, Tivoli, Det ny Teater, Københavns Hovedbanegård mv., har man et fantastisk udgangspunkt til at opleve Københavns mange seværdigheder, restauranter, shopping-, og underholdningsmuligheder. Alle 119 moderne værelser er røgfrie og har minimum 32-tommer LED Smart-TV (med nationale og internationale kanaler, samt gratis underholdningsapplikationer). Vi har installeret 200 Mbit fiberforbindelse, så vores gæster sikres (gratis) lynhurtig og stabilt internet, såvel trådløst, som via kabel på samtlige værelser. Alle værelser har endvidere gratis kaffe og te faciliteter. Dagen starter med en lækker og omfangsrig morgenbuffet, som serveres i hotellets hyggelige restaurant. Herudover tilbyder vi en bred vifte af faciliteter for enhver smag, hvad enten man har lyst til at slappe af med en forfriskning i vores hyggeligt lounge, lyst til en omgang tennis på vores udendørs tennisbane, lyst en tur på løbebåndet i vores nye fitnessrum, eller lyst til hygge med vennerne, i vores nyindrettede aktivitetsrum, hvor hotellets gæster frit kan benytte vores Pool/billardbord, bordfodbold, dart mv. ... mere   mindre
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, Fastbooking og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på ProfilHotels Mercur Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Norlandia Mercur Copenhagen
Hotel Norlandia Mercur

Er dette din TripAdvisor-registrering?